• Raka Pungen

Flintskalliga män

Attraheras du av män med flint?
    Det gör inte jag. Jag klarar inte av det. Har lämnat en pojkvän när jag märkte att han började bli tunnhårig. Jag är en hemsk människa, jag vet.

Skulle du kunna bli ihop med en flintskallig man?

• Svar på tråden Flintskalliga män
  • Tingeling83

Jag alltid haft killar som rakar sig på skallen så de e allti flint på de viset

• Perry the Platypus

Tänk, detta är den första gången jag faktiskt förstår dig.

(¯`°?.¸ ღ♥ Bless my arse. ♥ღ¸.?°¯)
  • ludenben

vem bryr sig?? Det är ju inte håret man är tillsammans med

BF 23/4- 09
  • Vroooooom

Ja, det skulle jag inte ha några problem med. Klart hår är trevligt men jag skulle inte tycka maken var mindre sexig om han skulle börja tappa hår.

Did I mention this is a rant? Sense really has no place in it
  • Du jag och vi

Hahaha....Jag dumpade en kille för att han rakade bort håret under armarna.... Jag skulle nog mer vilja ha en helt rakad kille än en med kal hjässa...

• HaltaLotta

Ja. Min sambo är typ flintskallig fast han rakar huvudet med Och han är supersnygg tycker jag!

• Cornbread

Rakar man skallen och är helt flint, fine!!
    Men tunnhåriga killar gillar jag inte.

• Raka Pungen

Fast även om en flintiskille rakar skallen så ser man ju att han egentligen har tappat håret på delar av huvudet =(

• Morbid angel

Jag gillar inte hår på huvudet på män,här rakas skiten av-skitsexigt och så slipper man ju se när den begynnande flinten kommer

• Raka Pungen

Jag vill att mina män ska ha en tjock kalufs som jag kan leka med fingrarna i.

Men visst kan jag med en rakad kille också, men jag vill ju kunna känna hårstubben där, om man bara ser en helt kal hjässa tycker jag det är skitcreepy.

Svar på tråden Flintskalliga män