• tokelina

Hur många killar använder kondom när de onanerar, sk. "lyxrunkar"?

Hör hela tiden talas om det här fenomenet när en kille ertappats med att ha använt en kondom, men jag vet INGEN som verkligen har gjort det! Känner ju ändå en hel del killar...

Nu vill jag veta om det här är en skröna, för att förklara en otrohetsaffär, eller om killar verkligen anser att det är så skönt med kondom att de tom. använder det när de onanerar.

Kom igen och ventilera era erfarenheter kring frågan!

• Svar på tråden Hur många killar använder kondom när de onanerar, sk. "lyxrunkar"?
  • Anonym (skeptisk)

Jag fattar inte heller det där. De flesta tycker väl dessutom att ddet är skönare utan kondom... Varför plocka fram en när man runkar då? Nää, I don't buy it.

• Neko

Jag tror grejen är att man ska använda glidmedel samtidigt och så ska det kännas som att det inte är ens egna händer liksom... men jag känner inte heller någon som provat, vad jag vet ^^

• Trialanderror

Tja jo det har väl hänt lite då och då... Det är jju praktiskt med tanke på att man slipper kladdet.
    Bara det är ju rätt lyxigt.

• Anonym

Sambon hade gjort det, frågade igår efter att ha läst om lyxrunkning igår i en tråd :-P Men enligt honom var det ingen hit :P

• Anonym (absolut)

jag brukar använda kondom när jag runkar ibland, mest för att samla upp sperman liksom!
    svårt att veta vart den ska annars hehe.
    Ganska skönt med kodis också!

• tokelina

Okej, verkar ju som en del gör det alltså... Jag har ju mest upplevt att killar säger att "använda kondom är som att äta kolor med papper på", så jag tycker ju det verkar konstigt att de helt plötsligt använder kondom när de är ensamma och inte behöver det som skydd...

• Anonym

Har helst sex utan kondom. Runkar helst med. Men att runka med varje gång hade blivit dyrt...

• MikPel

Vi brukar sätta oss på handen tills den somnar.

Då känns det som att någon annan runkar en

• Anonym

Min sambo har lyxrunkat en del gånger.. ;)

• Anonym

Haha, alltid lär man sig något nytt ;o)

Svar på tråden Hur många killar använder kondom när de onanerar, sk. "lyxrunkar"?