• Tilcha

Ni som har barn i förskola i Bålsta!

Vi flyttar till Bålsta i maj och jag har ställt vår dotter på 10 månader i förskolekö där med början 1 juni.
    Eftersom vi kommer bo i Skörby så skrev jag att vi hade som önskemål att hon skulle placeras där.

Så nu undrar jag vart era barn går och vad ni tycker om de olika förskolorna i Bålsta?
    Och framförallt ni som har barn på Skörby förskola.

• Svar på tråden Ni som har barn i förskola i Bålsta!
  • Liten86

Jodå jag bor i bålsta.

Vi bor i centrum, och min dotter går på ängsgårdens förskola,
    jag själv tycker det är den bästa.

personalen är trevliga, barnen där är härliga.

• Tilcha

ok ja den ligger kanske lite väl långt bort från oss då? Men man vet ju aldrig var hon får plats.
    Kul å höra att den är bra iaf.

• mars07

Vi bor i skörby och vår dotter går på Annehills förskola. Allt funkar superbra där och personalen är bra. Vår dotter trivs hur bra som helst! Vi hade tänkt ställa oss på kö till förskolan i skörby, men nu funkar allt så bra där hon går så vi kommer inte att byta :)

• Tilcha

mars07 skrev 2009-02-23 19:48:51 följande:

Vi bor i skörby och vår dotter går på Annehills förskola. Allt funkar superbra där och personalen är bra. Vår dotter trivs hur bra som helst! Vi hade tänkt ställa oss på kö till förskolan i skörby, men nu funkar allt så bra där hon går så vi kommer inte att byta :)
    Det är den som ligger närmast skörby va förutom Skörby förskola?
    Ja om vi hamnar nån annanstans men hon trivs så kommer vi nog inte byta sen heller.
  • mars07

Ja, vad jag vet så finns det ingen närmare skörby än just skörby förskola då...
    Vi är också rätt nya i bålsta så jag har inte full koll :)

• Dessie
    Tilcha skrev 2009-02-21 10:32:50 följande:
    Inga Bålstabor på Familjeliv???
    Det finns en Bålstatråd under Orter/Områden (Medlemsgrupper)
  • Tilcha
    Dessie skrev 2009-02-24 16:36:57 följande:
    Det finns en Bålstatråd under Orter/Områden (Medlemsgrupper)tack! ska gå in där å fråga då! =)
Svar på tråden Ni som har barn i förskola i Bålsta!