• Anonym (hjälp)

Kondom till grov??

Jaa..
    Nu efter förlossningen så behövs ju skydd, men hjälp, kondom var för "smal"..
    Hahaa, rätt komiskt egentligen men inte alls kul under akten..
    Gubben har ju alltid tyckt han har liten, men själv säger jag att den är rätt normal till längden men grövre än snittet egentligen faktiskt..
    Såå ja, någon som har tips på kondomer som funkar till grövre??

Och helst -latexfri??
    Tar gärna emot tips på "vanliga" oxå men då jag reagerat på latex, genom att efteråt bli snustorr, spricker som satan , svullnar upp o så..
    Har tänkt testa en gång med latex igen för de är MYCKET billigare men man drar sig ju för efterföljderna..

SÅ snälla hjälp?
    lite svårt med skydd för oss, tål inte riktigt hormoner o kopparspiral är absolut inget bra för mig då jag blöder såå mkt ändå o har skitont..
    SÅ vad gör man när man är kåt som ett djur o inte vill ha en till liten knatte??
    Iaf inte än

• Svar på tråden Kondom till grov??
  • Viewsonic

Har inte RFSU en som heter XL? Eller Okeido är också samma strlk?

• Anonym (hjälp)
    Viewsonic skrev 2009-02-21 01:46:22 följande:
    Har inte RFSU en som heter XL? Eller Okeido är också samma strlk?

joo, kanske det, men har för mig att den är längre oxå.. men ska kolla upp..
    svårt när man glömt namnen på dom "alla" då man inte använt kondom på massor med år

Tack..
    men har en drös ungar hemma, så det får helst vänta liiiite iaf..

• Viewsonic

Anonym (hjälp) skrev 2009-02-21 01:53:37 följande:

joo, kanske det, men har för mig att den är längre oxå.. men ska kolla upp.. svårt när man glömt namnen på dom "alla" då man inte använt kondom på massor med årTack.. men har en drös ungar hemma, så det får helst vänta liiiite iaf..
    Mmmmm jag har ingen koll, det där var länge sen. Brorsan nämnde dessa, han klagade över att de bara var 3 mm i diameter än de vanliga. Kanske har kommit flera nu?
  • Anonym (hjälp)

Hahaa.. njaa, han är inte alltför grov lixom utan bara liite mer..

(har haft en som var grooov en gång, och det blev ju mkt jobb innan, inte bara förspel utan förberedelse lixom, o det blir ju lite jobbigt faktiskt men man får ju göra det bästa man kan med det man får.. )

Vi testade zenit nu tror jag de heter, latexfri kondom och den gick på ollonet ifall jag lixom sträckte ut den, men det gick ju inte alls att dra den neråt alls..
    Satt o googlade kondomer lite, hahaa vilket nöje..
    Men det verkar som de som är lit ebredare är längre oxå men det gör ju inte så mkt, men man vill ju helst slippa "överflödet"..
    Vad jobbigt det va det här med kondomer, nu finns det ju en hel djungel..
    Men ska kolla hur bred denna var så vet man vad man kanske kan testa sen, måste kanske inte vara xl size lixom, utan bara liiite bredare..

Tack för att du hjälper till..

• Anonym (hjälp)

puff

• Anonym

Vi beställer från kondomkungen. De har olika märken och sånna märken som har större storlekar. Väl att plocka ihop en mix själv och testa.

Svar på tråden Kondom till grov??