mina små kämpar skrev 2009-02-21 08:15:40 följande:
i augusti ska man försöka undvika åka dit kan bli upp mot 45 grader september är bra då ligger det runt 30-35var där förra året från maj månad till augusti min mamma kom ner i augusti och vantrivdes enormt för värmen hon vill inte ens gå ut förrän sent på kvällen,här även varit där i september, november och april och utav dem var september perfekt för är det så varmt som 45 grader kan du inte va på stranden du bränner dig något fruktansvärt i sanden man kan inte gå barfota i den och så är det inte i september
Jo men det är ju enligt DIG som man ska försöka undvika att åka dit i aug. Det är ju ingen resebyrå som inte rekommenderar någon att åka då.
Jag har som sagt varit i Turkiet i aug de två senaste åren, och det har varit hett, men inga 45 grader.
Och det är klart att de som inte tål värme tycker att det är jobbigt, men jag älskar värme, och det finns ju alltid pool och hav att svalka sig i!
Att gå barfota i sanden är alltid hett - därför brukar jag ha badtofflor med mig
Det är upp till var och en hur varmt man vill ha på semestern, men jag tycker att det är fel av dig att skriva att man ska försöka undvika att åka till ett visst ställe under en viss tidpunkt - skriv istället att DU inte rekommenderar att åka dit just då!