• mge02001

Någon som gjort en bröstförstoring på plastikhuset i Linköping?

Hejsan jag har precis slutat amma min son och upptäckte att brösten försvan, kvar blev en väldigt slapp liten a-kupa.
    Tänkte att jag skulle fixa till brösten efter barn nr 2. Ville då höra om det var någon som opereat sig på plastik huset AB i linköping? Om ni var nöjda ? Och hur mycket det kosta? Hoppas att någon har erfarenhet..

• Svar på tråden Någon som gjort en bröstförstoring på plastikhuset i Linköping?
  • Helennnna

Det undrar jag med, har tänkt att göra en där tills sommar.

• mge02001

Gu va kul vad ha du tänkt dig? Jag funderar på hallon bakom muskel och efter att ha läst infon på deras hemsida så få det nog bli släta implantat. Även fast de andra ställena säger att det är bättre med texturerad yta. jobbigt når de står olika beroende på klinik.

Har du träffat dem för konsultation?

• shelby

hej har också funderat på att göra det i linköping men vet inte heller vad jag ska ha men funderar på koksalt..

• Bebislängtan82

Jag skulle göra det men blev gravid istället,sen fick jag missfall och sen tänkte jag om så jag vet inte men är fortfarande intresserad,fundera på att gå och prata med dom ngn dag

Är 2009 vårt år
  • shelby

ngn som vet hur dom är i linköping har hört både bra och dåligt? hmm inte lätt att välja ställe, men de ska tydligen var billigast :)

• Bebislängtan82

Jag rekomenderar dock sergel kliniken,det var där jag tänkte göra mina. Var där och fota osv osv men så vart det som det vart som jag skrev ovan. Dom var inte så jäkla dyra heller och jag i allafall skulle få ta på avbetalning

Är 2009 vårt år
Svar på tråden Någon som gjort en bröstförstoring på plastikhuset i Linköping?