• wiimii

Strama åt huden på magen utan kniv.

Nån som har några bra tips? Har två graviditeter bakom mig, ganska stor viktnedgång efter pulver och träning, inga bristningar och vill inte lägga mig under kniven.
    Nån om vet om det finns krämer eller typer av massage som kan hjälpa till åtstramningen?

• Svar på tråden Strama åt huden på magen utan kniv.
  • Anonym

Jag kör med loreals perfect slim med massagehuvud och åtstramande kräm. Är egentligen ämnad för celluliter men jag tycker att huden på magen har blivit fastare!

• tvillingarna svensson
    Anonym skrev 2009-02-22 07:46:15 följande:
    Jag kör med loreals perfect slim med massagehuvud och åtstramande kräm. Är egentligen ämnad för celluliter men jag tycker att huden på magen har blivit fastare!
    Vad är det? Var köper man det isf? Undra om det kan hjälpa min dallermage
    Underbara älskade Max & Lisa
  • Anonym

Jag köpte den i vanliga matbutiken i fjol. Köpte två tuber. Krämen är ganska stark och jag har fått utslag, har känslig hud. Men när jag håller upp nån dag så går det att smörja in krämen igen.

Tycker faktiskt den är bra, min man tycker att huden har blivit stramare och fastare också!

Undrar om riktiga cellulitkrämer skulle vara ännu bättre? Men jag har inte råd att testa, såna krämer kan ju gå på närmare 1000 kr!!!

Cellulitkrämer är ju till för att starma upp huden så att groparna skall bli mindre..

Svar på tråden Strama åt huden på magen utan kniv.