Hur skall jag locka maken till sex idag?
Vi försöker skaffa barn och idag är en lämplig dag för detta. Någon som har några roliga tips på hur jag får honom på humör?
Allt av intresse (nästan)
Vi försöker skaffa barn och idag är en lämplig dag för detta. Någon som har några roliga tips på hur jag får honom på humör?
Allt av intresse (nästan)
Försiktig liten puff...
Män brukar väl inte vara så svårflörtade när det gäller sex??? På med raffsetet och förför han på soffan vet ja..
säg att du vill ha sex nu, kan nästan garantera att han går med på det utan protester eller frågor. Eller skicka ett sms till honom och stäm träff i sängen om 5 minuter....
Tack för era svar. Dessvärre är han lite svårflörtad just nu. Raffset äger jag inget, men jag får väl rota fram något annat sexigt att ta på mig.
Tja sätt dig ner gränsle över honom och börja kyssa honom så fattar han nog
Överraska honom med mysig middag...
För att sedan avsluta med en mer intimare stund;)
En flaska vin oxå kanske...
Men som vissa karlar säger: "Ingen tackar väl nej till ett knull om man bli påsatt"...
Ursäkta, men ville bara bevisa skillnaden mellan killars och tjejers tankesätt!!
Vad brukar han tända på?
Bäst är väl att dra till med en klassiker som har funkat förr och inte antyda att det "vore en bra dag just idag" för Det om något kan leda till prestationsångest.
En massage kan lätt "glida över" i förspel med lätta kyssar, massage på lite andra ställen än vad som var meningen fast som du vet att han uppskattar beröring på och några uppskattande ord.
Eller säg helt enkelt "Du, jag har känt mig lite sugen idag så vill du ha sex före eller efter middagen?"
säg att du vill sexa till det och bjud upp till dans?
NadiaMi skrev 2009-02-22 17:26:57 följande:
Ta på dig nått urringat och bjud på en mysig middag. Kanske lite vin. Gå sen över till helkroppsmassage med olja, lite musik och tända ljus. Det borde funka
Alltså det här med att män alltid "ställer upp" eller "är redo" är en myt! Om en man inte är sugen på sex så fort en kvinna lockar så anses han onormal. Kvinnor är dessutom precis lika kåta som män. Det är bara det att mäns sexualitet är mer legitim i vårt samhälle. Hur mycket av sexet fokuserar t.ex. inte mest på mannens utlösning som en slags markering att sexet uppnått sitt syfte? Om män och kvinnor tänker så olika kring sex så är det ett sätt vi lärt oss att tänka på! Nej, män är inte ständigt kåta och sugna på att knulla! Det är väldigt inskränkt och dumt att tänka så.
Så trådstartaren, jag ber om ursäkt att jag snodde utrymmet för detta men jag blev provocerad. Klart du OCH han måste astränga Er för att fina sexy stämning! Massage, kandelabrar och enbart fokus på ER kanske kan vara nått? Lycka till med att göra barn
Tänkte jag också tipsa om. Något som kan få det att tända till extra är ögonbindel under massagen och att han inte får röra dig förutom när du ger honom tillåtelse. Annars kan han bli "bestraffad".
Anonym (Längtar) skrev 2009-02-22 17:40:28 följande:
ifall jag vill ha sex å inte killen ä på humör så frågar jag om han vill ha en massage, säger att det ä bättre att han tar av sej lite kläder å lägger sig i sängen
När jag väl ska börja med massagen så säger jag du kan inte vi ta en gemensam dusch innan så att du ä ren å fresh innan jag börjar massera.
Väl i duschen så säger jag fint att jag kan massera honom här också, börjar och tvåla in honom och får honom i stämning.
Sen går jag vidare för att kåta upp honom mera, när jag väl gått in i sovrummet så börjar jag med att smeka å massera rygg och sen ber jag honom om att lägga sej på ryggen så jag kan massera ben och vidare uppöver.
Sen ifall jag fortfarande inte kåtat upp honom så enkelt sug av honom så är han redo för sex snabbt
Detta funkar alltid iallafall för mej
Lycka till
Du behöver inte be om ursäkt. Min man är en av dessa "onormala" män som inte är kåta hela tiden så jag förstår vad du menar.
Oerhört bra skrivet!!
Om ni inte redan kommit igång så kan jag tipsa om att duscha tillsammans det brukar jag och min sambo göra. Det slår sällan fel