• Zsarah

Emmaljunga city jet, erfarnhet någon?

Är det någon som har en emmaljunga city jet? Vad tycker ni om den? Kan man ha så att barnet sitter vänd mot en? Hur stor är den ihopvikt? Vi har funderat på att ha den som extra vagn att ha färdigt i bilen.

• Svar på tråden Emmaljunga city jet, erfarnhet någon?
  • Zsarah

stämmer dessa mått?

city jet är 65cm bred och väger 12.7kg,ihopfälld 107x65x39

• Zsarah

Jag velar mellan denna och en herqules razor 6 spinn, men tycker emmaljungan är snyggare.

• Sötnosarna

Jag har en city jet och tycker att den är jättebra. Man kan ha barnet mot sig eller från sig. Stor lättåtkomlig varukorg. Fullt liggläge, djup sits. När man fäller ihop den blir den platt men lång. Men man kan ju "förkorta" den genom att fälla upp handtaget lite. Den funkar bra i snö också.
    Jag har kört min i värsta snön med ståbräda, det funkar bra. Hoppas du fått lite tips...

• danosani

Jag hade City Jet i en månad. Den var helt okej att köra, tror dock att jag tyckte det för att jag inte hade något att jämföra med Den är sjukt bred.. Och TUNG. Dessutom har de ju tagit City Jet ur produktion av en anledning..
    Bytte snabbt till en Bugaboo. Bästa bebisköpet, lätt!

• Ellien

Hade en, men sålde efter 6 månader, eftersom min dotter vägrade sitta i den ergonomiska sittdelen. Hon var vansinnig över att inte kunna sitta rak i ryggen.

Tyckte dock själva vagnen var helt ok.

• BeJay

helt gudomlig vagn att ha att göra med jag har haft 4 olika vagnar och city jeten är den mest underbara :D:D

Svar på tråden Emmaljunga city jet, erfarnhet någon?