• Snorf

82:or som fick barn 08??!!

vore kul och med nya vänner i samma ålder + barn

Nu säger han mamma
  • Svar på tråden 82:or som fick barn 08??!!
  • Chipotle

Jag är en 82a med en 08a {#lang_emotions_smile}

Vi bor i sthlm, var bor ni?

• mammatill2härligavildar

Hallå! Jag är 82:a o har en son född juli -08. Bor i Uppsala.

• Joci

82:a, bor strax norr om stockholm. Fick en dotter okt-08

Är det här jag ska skriva nånting smart?!
  • Chipotle

Va kul! Vi kanske blir ett litet gäng här! Min dotter är född i januari så hon är ju stora tjejen nu. {#lang_emotions_laughing}

• mfs
    Svar på #4
    Hej!
    Även jag 82:a, fick en dotter december 08! Bor i sthlm city. Ni då? Hur mår era små?
  • basio

Hej! Jag är också 82:a, fick en flicka i augusti -08. En pigg och glad tjej som har två storebröder som är födda -04 och -05.

• Saza

Fick en son 16 september -08.
    Det är mitt andra barn, har en dotter född oktober -05.

Wilma 051013 Milo 080916 /// skumling.blogg.se
  • Blue Bear

Halloj.. en till 82:a men en son född juni 08 bor i en liten håla i västra götaland

Blue Bear skrev 2009-03-05 20:20:50 följande:
    Halloj.. en till 82:a men en son född juni 08 bor i en liten håla i västra götaland
    Dig kommer jag faktiskt ihåg från gravid forumet, å kanske även planerar barn forumet. Just eftersom du var ungefär på samma ställe som jag i din graviditet, o i jakten på plussandet =)

Hur funkar allt med mat för er som fick bebborna i somras???

Vår kille äter gröt på morgonen, mat till lunch o gröt på kvällen. Ammas på natten o emellan målen på dagarna.
    Vi ska precis börja utöka med en liten portion mat på em/kvällen. Tyvärr tar han inte välling el ersättning så det blir gröt som kvällsmål. Önskar att vi kunde ge honom en flaska välling innan han somnar. Känns bättre på kvällen eftersom snuttandet gör att han varvar ner, nu blir de ju mig han snuttar på. Å tog han välling skulle de ju va lättare att sluta amma oxå. Men jag är lite osäker på hur jag vill göra med det. Är ju så mysigt att amma oxå. Hur gör ni andra med det, amning alltså???

Oj nu skrev jag mycket=)

Svar på tråden 82:or som fick barn 08??!!