tidiga tecken på att det är tvillingar????
jag har fått för mig att det är tvillingar i min mage....finns det nå tidiga tecken som kan tyda på tvillingar?Jag är dessutom livrädd för att det ska vara tvillingar..är jag en hemsk människa då??? =(
jag har fått för mig att det är tvillingar i min mage....finns det nå tidiga tecken som kan tyda på tvillingar?Jag är dessutom livrädd för att det ska vara tvillingar..är jag en hemsk människa då??? =(
Jag har oxå en känsla av att jag har tvillingar i magen, bara en känsla..:) är säkert bara en, men kan nite släppa tanken på att de KAN vara 2... får ja se på torsdag på fosterdiagnostiken..:)
Vilken vecka är du i??
Nee, du är väl ingen dålig människa för de, de e väl klart att de e lite skrämmande med2 ist för 1.. är de din första graviditet?!
jag är i v 7. Det är min andra graviditet vi har en son på 2,5 år. förra gången så kändes det som att det inte spelade någon roll om det skulle ha varit tvillingar, klart skrämmande men inte som det känns nu...känns som att vi inte klarar av att få två til barn samtidigt just nu =(
Skulle det visa sig vara två, så klara du mer än du tror!
Lycka till!!
Hej!
Fick just veta att (igår) att vi ska ha tvillingar!!! Chockande, men det känns bara roligt!! Min syster sa tidigt att hon trodde det var två. Sen drömde jag att det var två och drogs till massa "tvillingtrådar". Trodde dock bara det var syran som satt "griller" i huvudet på mig.
Igår åkte vi in pga av blödingar och det visade sig vara två som mår bra!
(är i v 13)
Lyckis80 skrev 2009-02-23 16:57:36 följande:
GullpuckotMe: Tack! Ja då vet du ju hur det känns, först är man orolig att det inte ska finnas något liv där inne och stunden efter får man veta att det är två!
Grattis till dig med!!! Vilken vecka är du i nu?
Lyckis80 skrev 2009-02-23 21:44:36 följande:
GullpuckotMe: Åh vad spännande, längtar oxå till RUL trots att jag precis fått se dom
Nej vi har ingen aning om det är näggs e tvåäggs, gyn-läkaren sa att det kunde hon inte se. Det hon berätta var att allt såg väldigt bra ut och att de hade en tydlig skiljevägg..
Vet ni?
Har tvillingar som fyller 10 i år,flicka pojke. Jag trodde tidigt att det va tvillingar för kunde inte knäppa mina byxor i v 6-7. V10 fick vi veta att där låg 2 små busar med klar skiljevägg,så då sa dem att säkert e 2-äggs.
Lycka till alla!! Det e tufft med 2 bebisar men så roligt dem har haft ihop genom åren(o bråkat haha).
Jag ska in på torsdag och göra ultra ljud! ja har en känsla av att ja väntar tvillingar, vet inte riktigt varför?! visst ja e redan bra stor o är bara i v11 (10+3) och kände de röra sig i magen redan för 3 dagar sen känns som en fisk som levde amok!
Jag hoppas lite på tvillingar faktiskt! :)
Självklart lir jag glad om det bara är 1 oxå! :)
Hade ni några *tecken* på att de va 2 innan ni fick de bekräftat lr va de bara instinkten som sa att de va 2? ni som anade de innan alltså?!