Vad tror ni? Varför har mannen en g-punkt i analen?
Ja, som frågan lyder, vad beror det på att mannen skulle ha en g-punkt i anus? Vad har naturen riktigt tänkt på när den satte punkten där?
Vad tror ni?
Ja, som frågan lyder, vad beror det på att mannen skulle ha en g-punkt i anus? Vad har naturen riktigt tänkt på när den satte punkten där?
Vad tror ni?
Ingen aning faktiskt. Skulle vara spännande att ta reda på dock. :) Jag följer tråden.
Tror det blir så för att den växer in där när fostret utvecklas och blir en pojke, inte en flicka. Tror det är precis samma punkt som hos kvinnan, men eftersom mannen bara har en tillgänglig öppning där nere så blir det därifrån man kommer åt den.
Hahaha..För att bögarna måste kunna "njuta" av sex med ...
Menar du prostatakörteln, den blir stimulerad via anus,men den sittwer ju inte där utan bakom.
Den blir tydligen som starkast stimulerad via anus och förhöjer tydligen orgasmen också ifall mannen kommer samtidigt då denna punkt stimuleras. Och frågan är då varför han har en sådan punkt där?
Anonym (4) skrev 2009-02-23 15:49:11 följande:
manligt homosex har ju varit helt vanligt innan kristendomen och det kom med sin moral..
Prostatans primara funktion ar att bilda sadesvatska. Anledning till att prostatan sitter dar den sitter ar helt enkelt for att det fungerar.
Man varför ger den upphov till sådan njutning vid beröring om tanken primärt är att bilda sädesvätska? Jag ifrågasätter inte primära funktionen av prostatan, jag bara funderar på varför det finns en plats som vid stimulering ger extra njutning, förutom då det uppenbara könsorganet?
Varför den sitter där,, Ja
För att det ska va skönt att skita?