Frisör sökes, behöver råd!
Finns det någon här som skulle kunna ge mig lite frisyrtips? Vill så gärna klippa det, men vet inte vad jag skulle passa i.. Har tappat lite förtroende för min frisör, så vill gärna höra andras förslag.
Finns det någon här som skulle kunna ge mig lite frisyrtips? Vill så gärna klippa det, men vet inte vad jag skulle passa i.. Har tappat lite förtroende för min frisör, så vill gärna höra andras förslag.
eftersom du bara har kort på din nakenhund så blir det lite svårt. det finns inte så mycket man kan göra med så lite hår...
Kan lägga upp, ville bara se att nån svarade först.
Ja, lägg ut en bild :)
Så, kanske inte så jättebra, men ansiktsformen syns nog iaf
KLippa av det ;P
Fast beror iofs hur mycket du vill jobba med det eftersom du är ganska lockig. Annars kan du klippa det gamla vanliga Beckhamfrisyren med kort i nacken och lite längre "testar" framtill så du kan utnyttja dig av dina lockar :)
Det är helt rakt egentligen =P Var flätat innan bilden togs.
Haha, okej. Då hade jag klippt av det. Du ser ut och ha en bra ansiktsform av det man ser på bilden så jag hade klippt det lite kortare, typ lite som Linda Bengtzing hade det tidigare när hon var blond fast lite längre stuk på det. Med lite längre lugg och lite vid öronen och längre polisonger så känns det lite mer feminint :) Lycka till!
ohmy skrev 2009-02-23 18:24:27 följande:
en diagonalt bakåt page?
jag hade klippt en framåt sluttande page med uppklippt i nacken.
Lite så som beckham hade det innan hon klippte det riktigt kort.
Och då ska det vara överdrivet framåt sluttande. Så det inte blir en vanlig tråkig page
ska se om jag hittar en bild på vad jag menar
ellinorak.blogg.se/images/2008/dscn5581_16543730.jpg
typ som denna fast med uppklippt i nacken.
www.nogg.se/upload/67618/blogg_125655.jpg
som denna i nacken fast något längre.
Hoppas du fattar vad jag menar
och lycka till!
precis vad jag sa... tycker jag oxå( ska jag tillägga att jag läser frisör):)
Tycker jag också, eller kortare för jag tror du passar riktigt bra i korta frisyrer :)
och du.. det växer ut igen. Man måste våga för att bli riktigt snygg ;)