• Anonym (undrar)

När sa ni DE tre stora orden till varandra?

hej

hur långt in i erat förhållande sa ni de tre stora orden till varandra? och utan rädsla av att det är för tidigt?

och en följd fråga. ni som är förlovade hur länge hade ni varit ihop när ni ens börja prata om förlovning?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-01 23:06
    fanns ingen andledning för mig att vara rädd för något. visa sig att hon var lika redo som mig och sa faktiskt först att hon älskar mig ...och vi bestämde oss samtidigt att vi även ska förlova oss!!!

så den 14mars *åker* ringarna på och jag är otroligt lycklig!!

• Svar på tråden När sa ni DE tre stora orden till varandra?
  • Viking och Loke

HAn sa jag älskar dig när vi varit ihop i en vecka jag lite efter det...

prata om förlovning rätt snart efter vi blev ihop...
    Blev ihop 4juli-08 och förlova oss 27 september-08

• Anonym (undrar)

Viking och Loke skrev 2009-02-23 19:26:35 följande:

HAn sa jag älskar dig när vi varit ihop i en vecka jag lite efter det... prata om förlovning rätt snart efter vi blev ihop... Blev ihop 4juli-08 och förlova oss 27 september-08
    oj ja det gick fort . var du inte rädd att han skulle bli rädd? och dra sig undan?
  • Anonym

Jag trodde du menade "Jag är gift" :/

• Anonym (undrar)

Anonym skrev 2009-02-23 20:17:06 följande:

Jag trodde du menade "Jag är gift" :/
    hur menar du?
  • Gaytjej

De tre stora orden sa vi till varandra innan vi ens blev ihop :) Förlovade oss gjorde vi först sju år senare...

• Viking och Loke
    Anonym (undrar) skrev 2009-02-23 19:34:57 följande:
    Viking och Loke skrev 2009-02-23 19:26:35 följande: oj ja det gick fort . var du inte rädd att han skulle bli rädd? och dra sig undan?
    nej va lixom han som sa de orden först...
    förlovningen börja vi bägge prata om samtidigt... =)
  • Anonym (LÖÖÖÖÖV)

Allt gick så fort....men vi kände varandra sedan ett par år tidigare. Tror vi var tillsammans i en månad innan vi nästan sa det samtidigt....innom första året var vi förlovade. NU har vi vart tillsammans i 1 år och 3 månader och planerar på att utöka familjen :D

• Anonym (undrar)
    Svar på #7
    Anonym (LÖÖÖÖÖV) skrev 2009-02-24 00:19:13 följande:
    Allt gick så fort....men vi kände varandra sedan ett par år tidigare. Tror vi var tillsammans i en månad innan vi nästan sa det samtidigt....innom första året var vi förlovade. NU har vi vart tillsammans i 1 år och 3 månader och planerar på att utöka familjen :D
    'åhh så underbart det låter!!

jag känner att jag är redo att säga det men jag vågar inte. jag vill inte skrämma i väg henne
    så tror det är väl kanske bäst att vänta tills hon har sagt det först.

vi har varit ihop ett par månader nu. men jag vill leva resten av mitt liv med henne. men det skrämmer mig oxå.
    suck svårt det här.
  • Viking och Loke

'åhh så underbart det låter!!

jag känner att jag är redo att säga det men jag vågar inte. jag vill inte skrämma i väg henne
    så tror det är väl kanske bäst att vänta tills hon har sagt det först.

vi har varit ihop ett par månader nu. men jag vill leva resten av mitt liv med henne. men det skrämmer mig oxå.
    suck svårt det här.

Min sambo nu sa de ju efter en vecka men han va oxå gör rädd att han skrämmde mig...
    Men allt känns så rätt förlova oss efter knappt 3 månader är sambos nu =)
    Blir inga fler barn ingen av oss   som vill ha fler han har 3 och jag 2...
    har sagt att vi ska gifta oss men inte bestämt när än =)

visst är de saaamtidigt skrämmande att allt gått så fort men har aldrig mått eller kännt så här förut

• Anonym (undrar)
    Svar på #9
    ja det har gått väldigt fort här oxå. och hon vill ta det lugnt. så jag respekterar det. men det känns så rätt i hjärtat.

men jag vet inte. vill inte skrämma iväg henne. jaja jag får vänta och se.

men vill höra andras historier
Svar på tråden När sa ni DE tre stora orden till varandra?