• Anonym (average)

Är min man översexuell?

Jag undrar om min man är översexuell. Han kan, efter 13 års relation med mig fortfarande vilja ha sex tre-fyra gånger om dagen! Är det "normalt"? Jag orkar med tre-fyra gånger i veckan högst och tycker att jag är hyfsat normal. Vad anser ni? Jo, jag vet att det är olika, men ändå... Han är 31 år och småbarnspappa. Ibland är det nästan på gränsen tycker jag, då han är på mig på söndagsmorgonen med sängen full av barn. Hur kan man tända då?

• Svar på tråden Är min man översexuell?
  • Anonym (ja)

Ja, jag tycker att han är översexuell!
    Men, jag vet inte heller vad som är normalt. Håller med hur kan man tända och "vara på" i en säng full med barn - låter inte helt sunt för mig.

Han kanske är rädd för att åldras och vill bevisa sin förmåga?

• Anonym (yesssss)

Huvva - jag lider med dig. Det måste kännas svårt att räcka till ibland. Översexuell - i min värld ja.

I min mans värld- fullt normalt att vilja 3-4 ggr per dag... han säger just nu som kommentar: han tänder väl på sin fru!

• Anonym (undersex)

Tror nog många män vill så ofta men har liksom gett upp hoppet.

Min man skulle vara superglad om han fick 3-4 gånger i veckan. DET är massor för oss.

• Anonym

okej det där med att ha en massa barn i sängen låter väl inte helt okej för mig, jag hade ju aldrig velat då. men annars verkar det toppen! men hur hinner ni, 2 ggr innan och 2 ggr efter jobbet eller? min man vill bara typ fyra gånger i veckan. shit, jag kanske också är översexuell..?

• Anonym (average)

Anonym skrev 2009-02-23 20:07:49 följande:

okej det där med att ha en massa barn i sängen låter väl inte helt okej för mig, jag hade ju aldrig velat då. men annars verkar det toppen! men hur hinner ni, 2 ggr innan och 2 ggr efter jobbet eller? min man vill bara typ fyra gånger i veckan. shit, jag kanske också är översexuell..?
    Nej, nej, här hinns det inte tre-fyra gånger om dagen! Men jag vet att han skulle vilja. Ett tag sa jag till honom att jag trodde att han skulle tröttna om han fick sex så ofta som han drömmer om, men efter en liten prövoperiod där jag kände mig helt sliten så fick jag nog erkänna att han nog kan ha sex sådär ofta!

Och ja, det är väl så att han tänder på mig och det är ju positivt. Men jobbigt att aldrig räcka till. Dessutom känns det jobbigt när han "tar till handen", eftersom det ytterligare spär på min otillräcklighet.
  • Sanna Gosing

Jag fick vara glad ifall jag fick det tre-fyra gånger OM ÅRET! Sen fick jag nog och fixade det själv.

• pazzy

Jag kan kram och gossa lite i smyg när ungarna är i sängen för ett upplägg senare under dagen. Däremot så är det lite olustigt om man får resning eller vaknar med morgonstånd med ungarna i sängen. Det brukar liksom lösa sig självt bara man märker att de ligger i sängen...

Tre - fyre ganger om dan hade varit rätt gôtt faktiskt. Om man hade tid och möjlighet att vara ifred...

Svar på tråden Är min man översexuell?