• Anonym (Nyfiken)

Prostatamjölkning..??

Vet nån hur de går till?
    Vill så gärna prova de på min babe..
    Hoppas nån vet
    Hört att de ska va jätteskönt för killen

• Svar på tråden Prostatamjölkning..??
  • Alvi

Uäck... det låter inte så trevligt... Hoppas att det känns trevligare än det låter....

• Anonym (Nyfiken)

Man ger killen utlösning genom prostatamassage utan att röra snoppen men vill veta hur man gör o hur långt in...

• puss

gör det, och rapportera sen!
    det här vill jag veta...

• Anonym (Nyfiken)

Måste bara komma på tekniken men hört att de ska va en riktig njutning..Hoppas pojken vågar bara..haha
    Man gör väl typ som med g punkten tror jag...Nån annan som vet?
    Tror de stod i nån analsextråd här på fl

• Anonym (Nyfiken)

Tips för den som leker med manlig sambos rumpa - böj fingret lite och tryck lätt i riktning mot "magen" med fingret. Då killar man prostatan och många killar tycker det är väldigt skönt!

hittade de i en tråd här på fl

• Anonym (erfarenhet)

Det är ju bara att testa på killen om han går med på det Jag har testat på min man, och han känner tydligt när man rör vid prostatan. Det är (på honom i alla fall) ca 8 cm in.
    Dock så tycker han det blir för intensivt, därför gillar han det inte helt och hållet. Han tycker det är skönt i början, men sen måste jag avbryta efter nån halv minut..

• Anonym (Nyfiken)

Provade detta o de va enligt min babe effektivt o kändes tydligen mer än vanligt så testa ni detta på era män..jag ska definitivt göra om de om killen tillåter..

Ett tips e o s*ga samtidigt

Svar på tråden Prostatamjölkning..??