• MAYAH

pergo/ägglossning

Har fått mens å äl med hjälp av provera å pergo,äl har kommit 12-13de cykeldagen.Men helt plötsligt så får jag ingen äl denna gång???Nån som vet eller som varit me om samma sak?

• Svar på tråden pergo/ägglossning
  • tovelito

Vet ej varför du inte hade äl. Brukar du ha regelbunden äl annars?
    Funderade lite över en sak...fick du äl efter du ätit provera och sen pergo?
    Har precis ätit provera och fått mens å imorgon går ja på min 2 kur pergo dag 5-9.
    Eftersom jag inte hade äl förra kuren hoppas ja på det nu.
    Vet du om provera hjälper till att framkalla äl lättare?

Har en äggledare och då oxå sällan äl Men hoppas nu detta ska hjälpa annars ska ja köra dubbel kur nästa gång...

• MAYAH

tovelito:Jag åt provera 1 ggr för att se om man kunde få igång mens å äl med hjälp av det, fick då mens men den fungerade inte sen av sig själv. Så då fick jag en ny kur provera för att få i gång mensen så jag sedan kunde börja med pergo av pergon har jag sedan fått äl i 3 mån å därför inte behövt nån provera eftersom jag fått mens av äl.Men så nu då så kommer inte den jv..la ägglossningen denna gång????Konstigt
    Annars har jag varken mens eller äl av mig själv alltså.
    Jag vet inte om man lättare får äl när man ätit provera men det framkallar ju iaf. mens.

• tovelito

MAYAH : Ja vi får se helt enkelt tog ju min första tablett idag så det är bara att vänta å se om det funkar eller inte*hoppas*
    Har bara en äggledare så därför har ja oxå inte äl varje gång utan pergo men då har mensen dykit upp i alla fall....men inte efter att ja ätit pergo hade ju hopp att få ett pluss på stickan då men ikke då.
    Nu har ja köpt äl-stickor för att kolla denna gång har 20 st så det ska nog räcka

Lycka till

• MAYAH

Hihi, jo detta fibblandet med äl stickor känner man ju till,men det är bra du har ju laddat upp me NÅGRA STYCKEN Lycka till!!!!

• tovelito

MAYAH: *hehe* Lika bäst så.

Svar på tråden pergo/ägglossning