• mysmamman2

Vill ha alla möjliga tips på 50 års present till mamma!!!!

Mamma fyller 50 om nån vecka och jag har ingen aning vad vi ska ge henne,
    annat är 50 röda stora rosor :)

någon som har tips och ideer?

Hon är pigg, glad, ungdomlig, kreativ och pysslig och har alltid något projekt på "g"
    man kan knappast tro hon fyller 50! :)

• Svar på tråden Vill ha alla möjliga tips på 50 års present till mamma!!!!
  • lillaludde

Gå på teater och sov en natt på hotell. Ät middag på resturang. Eller nån behandling på en salong.

• Linda365

Håller med "Åsa Ystad" en upplevelse. Kanske en SPA dag, eller choklad och vinprovning?

Vi gav bort en Spa dag till min moster för ett tag sen, vi hade med oss kuvertet där det står vad som ingår osv och så hade vi gjort iordning en stor korg med frottehanduk,tofflor,ansiktsmask,en flaska rosa skumpa och badkulor som vi la kuvertet i. Mycket uppskattat.

• Siriva

det finns många som säljer presentkort på upplevelser.
    Allt från sminkkurser och personlig shoppingguide, kurs i att göra egna smycken,
    till olika "provningar" (typ chokladprovning) och att en kock kommer hem och lagar mat till sin middag (rent a chef)
    Sedan finns det ju allt möjligt av mer äventyrligare upplevelser, åka segelflygplan, åka flygakrobatik, åka luftballong, åka gokart, åka folkrace.

Olika SPA paket har ju var och varannan herrgård.

Allt beror ju på intresse och budget.

Min mamma är helt ointresserad av allt detta. Vi gav presentkort på ticnet så hon kunde välja teater/konsert själv. (tråkigt men då vet man att hon får något som passar)

• Nellie81

Om du har syskon kan ni ju lägga ihop. Jag och mina systrar köpte bilj. till stand up comedy till min pappa när han fyllde 60. Vi skrev på ett kort vilket datum och tid han skulle vara vidgjord och klar men att det var hemligt så hämtade vi upp honom å bjöd först på restaurang å drack lite vin mm. så gick vi alla tillsammans sen på showen. Sedan avslutade vi med kaffe å konjak hos syrran!

Annars så finns det jätte jättefina personliga smycken: Tomas Sabo hos stjärnurmakarna!

Svar på tråden Vill ha alla möjliga tips på 50 års present till mamma!!!!