Pussy Pump
Hejsan!
Jag har börjat fundera på att köpa en pussy pump, för det verkar helt otroligt skoj att se hur ens kön växer så mycket, men min fråga som gör mig lite osäker är, hur länge stannar blodet egentligen i blygdläpparna? Dagar?
Hejsan!
Jag har börjat fundera på att köpa en pussy pump, för det verkar helt otroligt skoj att se hur ens kön växer så mycket, men min fråga som gör mig lite osäker är, hur länge stannar blodet egentligen i blygdläpparna? Dagar?
Har pumpat en kvinna och det stannar några timmar, i alla fall på henne. Rekomenderar det, otroligt sexigt.
Ok, tack :)
En nyhet för mig, så jag bara kollade upp lite hastigt hur den såg ut. Är det bara det estetiska som tilltalar eller blir det skönare också? Blir det skönare för både kvinnan och mannen i så fall? Berätta gärna om era erfarenheter, för den här gjorde mig nyfiken.
Lindorm: Ja, nog är det häftigt att se ens kön kunna blo så blodfyllt, men det är lite smärtsamt just under pumpandet, men sen när man känner hur blodet rinner till, what a feeling
Jag älskar verkligen mitt senaste tillskott i samlingen, och min partner tyckte att det var riktigt häftigt :)
För mig blev det skönare, man blir känsligare och dessutom om man går igång på det som jag gör, så är det en underbar känsla.
Kan klart rekommendera den!
Lindorm: PS. Motsvarande pump finns för män! DS.
Har pump till bröstvårtor och funderar på att överraska henne med en clittpump :)
Vi testade att ha en dildo inne samtidigt som pumpade...hon njöt någe så kompiöst
Det låter ju rätt kul onekligen. Hur känns det efteråt när blodet gått tillbaka? Blir man väldigt öm? Kan man pumpa för hårt så det uppstår bristningar och bildas blåmärken under huden?
Nu när jag såg inlägget blev jag med sugen. Men det finns ju hur många olika sorter som helst. Någon som vet någon bra? vagina pump eller klitorispump vad är bäst?
puff