Raggningsrepliker för oss tjejer
Eftersom vi tjejer är portförbjudna hos grabbarna tänkte jag att vi kan ha vår egen tråd med raggningsrepliker .
Någon kul replik som fungerat på Er eller som fått Er att tacka och gå ?
Eftersom vi tjejer är portförbjudna hos grabbarna tänkte jag att vi kan ha vår egen tråd med raggningsrepliker .
Någon kul replik som fungerat på Er eller som fått Er att tacka och gå ?
De värsta varianten jag har hört talas om är den här:
-"Ska vi gå hem till dig och dammsuga?"
-"Vaddå?"
-"Ja, om du suger så dammar jag sen!"
Uuurk!
-Hur mycket väger en isbjörn?
*. . .
-Tillräckligt mycket för att bryta isen. Hej . . .
Tycker den är söt
Storm
Det där med takt och känsla saknas hos vissa. Skjutsade hem en kille en morgon som sovit hos mitt ex jag fortfarande träffade.
Fick ett par dagar senare ett sms med: "Vill Du ha pengar eller sex för bensinen? Eller både och?"
Hrm . . .
Har hört: "-Ska vi sammanföra våra kissedon?"
jag har en..men som jag dock ej testat...är ju sambo...
"drömmde om dig inatt.......att du inte kunde kyssas....."....."var det en sanndröm?..."
typ..
haha..
småkorny va??
Vad sägs om den här:
- Snygg navelpiercing du har, skulle jag kunna få känna på den från insidan?
Gick inte hem på mig, men vem vet..?
Tjena kakan, står du här och smular.
fast den fungerar bara om min sambo säger det till mig.
Jag var hos en kompis en gång och en killkompis till honom var där också. Senare på kvällen så låg vi och "mös". Han frågade mig då om han "fick klappa mitt husdjur?"
Jag höll på att dö av skratt! Kunde knappt andas när jag försökte att låta bli, ville ju inte såra honom. Han tittade på mig och frågade "men, får jag det eller" Då sprang ut ur rummet och bara asgarvade. Som ni kanske förstår så blev det inget :) Jag var nästan på väg att säga till honom att det inte gick, för min hund var ju där hemma.
Det är nog den knäppaste och konstigaste raggningsreplik jag hört.
Om ni inte förstog så var det min kompis kompis som "ville klappa mitt husdjur" :) Dessutom var han fiskare och hade långa smutsinga naglar :P Lite äckligt faktiskt. Men ändå en jävligt rolig replik.
en som inte fungerade på en bekant va:
"du har så grova lår"
Ganska töntigt, alltihop. Jag faller för raka rör, och tror att där det finns uppenbart ömsesidig attraktion behövs inga "raggningsrepliker".
nähä!
Raggningsrepliker är så kul just därför att det är så fånigt. Dessutom, sägs det med glimten i ögat kan det vara charmigt
* Hoppas att du kan hjärt och lungräddning för när jag ser dig så tappar jag andan!
* Hur vill du ha dina ägg i morgon?
Stekta eller befruktade
* Har du en krona?....för jag lovade ringa mamma när jag vart kär!