kaksmulan skrev 2009-02-24 14:58:16 följande:
Det där lät ju inte så roligt! Frågan är väl VARFÖR ni inte har haft lust?!*Är ni för trötta?*finns det tillfällen?*Kysser ni ens varandra om dagarna?*Sover ni ensamma i sängen?Det finns ju så många olika saker till varför sexlusten försvinner. Någonstans måste ni ju ändå få en chans till att hitta tillbaka till varandra och jag tror tyvärr inte att några tabletter räcker till det.Mina tips är:1) Ge din karl en regelrät kyss (med tunga och allt) när han kommer hem eller när ni nu träffas nästa gång. Ta också ett fast tag om hans bak! Säg inget, blinka bara åt honom och le lite...2) Se till att ni får sova ordentligt. Föreslå att ni går och lägger er så nattsömnen (om nu någon sådan existerar öht) blir minst en timma längre. När ni väl är tillräckligt utvilade så kommer också sexet att orkas med.3) Bara du och maken ska sova i er säng! Åtminstonde i början av natten. Småbarn i sängen är det mest avtändande som finns och vem vill bli romantisk när man måste vara tyst som en mus och röra på sig så lite som möjligt?!4) Se till att få egentid tillsammans med din make. Låt en barnvakt sova över hos er och själva tar ni in en natt på hotell. Ni behöver inte åka långt bort utan kan ta ett hotell i samma stad som ni bor. Det är svårt att låta bli att ha sex då... Ladda upp med lite gott snacks, vin och bubbelbad!5) Eller bara "gör det"! Oftast så ger det hela mersmak!!!Lycka till!Ps. rosenrot funkar för mig i alla fall finns att köpa på apoteket! ds
Hahaha, vad jag skrattar till ditt inlägg

Det var så klockrent.
"ser bilden framför mig då TS ska kasta sig över mannen innan han ens stängt dörren in till hallen & ge han världens tungrullare

"