• AnetteGunnarsson

Har du tatuering på halsen, nedanför örat?

Hejsan!

Jag har alltid velat göra en tatuering på halsen, nedanför örat, bakåt eller frammåt vet jag inte?
    Vad är snyggast?
    Jag vill ha en så att det syns, men det skall ju se fint ut också.

I vilken storlek är snyggast?

Jag har inte bestämt än vad det skall bli för tatuering, men jag vill att den skall ha med mina barn, eller min (döda) mamma att göra.

(Jag skall senare göra mina barns namn på underarmen..)

Finns det någon som har bilder som har tatuering på halsen, eller någon som vet vart det finns bra bilder på internet?

Och gärna om någon vet något bra ställe kring Göteborg att tatuera sig?
    Tack så mycket för svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-24 15:58
    Jag vill ha en liten fågel, med mycket färg. Den skall "symbolisera" både glädje och sorg..
    Så långt har jag kommit iaf :)
    Sedan innan då.. :)

• Svar på tråden Har du tatuering på halsen, nedanför örat?
  • meic

när du letar motiv så leta inte efter hals-motiv, utan leta efter motiv du vill ha. fundera inte över storlek heller, det hjälper tatueraren dig med sen

jag rek. Heidi hay i gbg

• AnetteGunnarsson

Japp, okej tack så mycket!

meic skrev 2009-02-24 15:06:01 följande:
    när du letar motiv så leta inte efter hals-motiv, utan leta efter motiv du vill ha. fundera inte över storlek heller, det hjälper tatueraren dig med senjag rek. Heidi hay i gbg
  • S a n n a 8 8

skulle vilja skriva mitt namn på halsen =) andra långgatan finns en tatueringsstudio dom är jätte bra där =)

• Nixx

Antar att du redan har ett jobb som du är nöjd med då det kan bli knepigt att få jobb med en tatuering på halsen.

• AnetteGunnarsson

Varför då? Vad menar du? :)

Nixx skrev 2009-02-24 15:39:15 följande:
    Antar att du redan har ett jobb som du är nöjd med då det kan bli knepigt att få jobb med en tatuering på halsen.
  • AnetteGunnarsson

Du menar arbete..? i arbetslivet? :)

Nixx skrev 2009-02-24 15:39:15 följande:
Svar på tråden Har du tatuering på halsen, nedanför örat?