• Eliva

Wet sex - vad är det?

Läste i förra veckans "fredag" om en kille där tjejen sagt att hon gillat "wet sex" och då hade han sprungit för livet. Vad sjutton är wet sex för något? Min första tanke var att det var typ sex i vatten men vad blev han i sådana fall så rädd för?

Usch vad gammal och "ute" man börjar bli.

• Svar på tråden Wet sex - vad är det?
  • JANI

är det inte urin sex???
    jag kanske är ute och cyklar

• Vanilj

det kanske e när man kissar på varandrar hmmm äkligt

• Li78

Tror det betyder kiss och bajs sex... men är inte helt säker...

• Alvi

Jo, det är när kiss är inblandat.... Även kallat "Golden shower"....

• Nika75

Wet sex är kiss-sex, att vilja kissa på sin partner eller bli kissad på. Eller så tycker man bara det är tändande att "leka" med kisset, typ titta på när någon kissar och så. Som jag förstått det är det stor skillnad på det och att gilla "bajs-sex" som för övrigt kallas bland annat "scat sex". Jag tycker personligen ingetdera är särskilt upphetsande men förstår skillnaden. Kiss är ju faktiskt kliniskt rent medan bajs, tvärtom kan innehålla bakterier och luktar väldigt illa.

• Eliva

Där ser man vad väldigt lite man vet! Men då förstår jag bättre hur det kom sig att killen drog öronen åt sig. Tack för alla svar! Så har man lärt sig något nytt.

• Eliva

Och jo förresten anonym så tror jag att ren urin är super-rent. Eftersom det gått igenom hela kroppens reningsprocess (eller något sådant). Men det är om man "tar hand" om det direkt. Minns att jag läst någonstans om någon nödställd man som överlevde bristen på vatten genom att dricka sitt eget urin.

Inte riktigt min grej, varken sexuellt eller annat, men men, hur rolig vore världen om vi alla vore lika?

• Alvi

Asså, jag har hört att det är bakteriefritt, kliniskt rent, till det kommer i kontakt med luft. Och det gör det ju oftast, såvida man inte sörplar det direkt från källan (ber om ursäkt om ni ser hemska bilder framför er nu ) och det gör ju kanske inte de flesta, även om det säkerligen förekommer...

• Caroline76

Ehh...jo men urin innehåller ju också en jäkla massa slagg produkter som kroppen rensat ut....

• Erica27

Urinen är ren och det finns ingen som helst fara att råka svälja/dricka urin. Nu är det kanske inte min favvo-drink direkt, även om jag kan tycka att wet-sex emellanåt är häftigt. Fast då mest att man kissar på varandra, och inte i varandra.

Svar på tråden Wet sex - vad är det?