Viktväktarna kostnad totalt?
Hur mycet kostar det att vara med Viktväktarna? Någon som varit med några månader vad har ni haft för kostnad hittills? Nyfiken för jag vill vara med och behöver det. Tacksam för svar
Hur mycet kostar det att vara med Viktväktarna? Någon som varit med några månader vad har ni haft för kostnad hittills? Nyfiken för jag vill vara med och behöver det. Tacksam för svar
Hej! jag var med för ett par år sedan och då kostadedet 195 kr i anmälningavgift och sedan 100 kr varje vecka då det var dags för vägning. Priserna kan naturligtvis ha ändrats. Lycka till!!!
Har du positiva erfarenheter därifrån??? Böcker och sånt tillkommer inte de kostnader??
Ofta kan du få rabattkupong på startavgiften, det finns bla i tidningar (ex Må Bra) eller på Viktväktarnas hemsida: www.viktvaktarna.se
Då betalar du istället 100 kr för startavgiften och sedan 100 kr per gång du går dit. Du måste inte gå varje vecka men du får inte utebli mer än 6 veckor
Informationsmaterial ingår, du får ett nytt häfte varje vecka du går dit och ibland har de lite extramaterial.
Kokböcker osv kan man köpa extra om man vill. Butiksguide och restaurangguide är bra redskap där det står hur många points butiksvaror och restaurangmat innehåller. Den pointsguiden du får gratis är generell och ibland kan det variera lite mellan olika märken. En pointsräknare är också bra, då kan du räkna ut antal points mha näringsdeklarationer på förpackningarna.
Jag var med för några år sedan och gick ner 21 kg. Sedan hade jag inte tid att gå dit mer och har därmed gått upp ca 12 kg igen. Jag gick inte färdigt och gick inte heller något jämnviktsprogram. Det bör man gå när man är klar för att "lära sig" hur mycket man ska äta för att hålla jämnvikt. Tyvärr har jag inte råd att gå dit igen för att gå ner de här 12 kilona (är student) men hade jag haft pengar hade jag faktiskt börjat där igen.
De har sina sidor, man får ta lite med en nypa salt. Det är inget program för hårdtränare utan mer för vardagsmotionärer. Lite sunt förnuft och VV är en bra kombination.
Jag gick ner 8 kg...Så det var lyckat för mig...Tyvärr finns iallafall 3 av kilona där igen. Jag vet att jag fick häften med recept och de ingick i priset...
Böcker får man passa på att handla på bokrean...
Linda
Tack för alla era svar- jag behöver gå ner ca 18 kg men lyckas inte så bra själv. Pengar har jag inte problem så. Får väl gå dit snart o skriva in mig. En fråga till nån som har varit med i Örebros Viktväktarna???