• Polargirl

Stora boken om barn

Vet inte om jag lagt tråden på rätt ställe... men men!

I alla fall... såg att boken "Stora boken om barn" av Kristina Hofsten och Lena Lidbäck finns på bokrean och nu undrar jag om den är något att satsa på? Den verkar ju ganska gedigen och så.

179 kr mot normalt 438 kr... mindre än halva priset!

Köpa eller inte köpa?

I believe in dragons, good men, and other fantasy creatures.
  • Svar på tråden Stora boken om barn
  • lunkentuss

köp! tkr den e jättebra :)

• Polargirl

Den var visst tryckt 2005, och såg hos Bokus nyss att det finns en nyare version tryckt 2008. Nån som vet om det skiljer mycket i utgåvorna?

I believe in dragons, good men, and other fantasy creatures.
  • MaaliiinS

Jag tyckte att den var riktigt dålig och har gett bort min till Myrorna. Det var visserligen den gamla, så jag vet inte om den nyare utgåvan är bättre.

• kvinna 86

jag tycker den är jättebra! beskriver bra och tar upp många bra saker

• Princess1982

Bra bok har köpt den på åhlens rea för ett par år sen. Tycker dock att Bonniers barnbok är bättre.

• FiaiMalmö

Nu ska jag vara lite gnällig. Men den är ju så självklar! Det står ingenting i den som man inte redan fattar. Typ: "Får du inte sova på natten så försök att sova på dagen när barnet sover." Eller: "När barn nummer två kommer kan storasyster eller storebror bli lite svartsjuk."

• kvinna 86

FiaiMalmö skrev 2009-02-26 20:40:02 följande:

Nu ska jag vara lite gnällig. Men den är ju så självklar! Det står ingenting i den som man inte redan fattar. Typ: "Får du inte sova på natten så försök att sova på dagen när barnet sover." Eller: "När barn nummer två kommer kan storasyster eller storebror bli lite svartsjuk."
    fast så tycker jag det står i de flesta böckerna.
Svar på tråden Stora boken om barn