• ZJN

Efter hur lång tid +a ni?

Ni som har gjort utredeingar, hur långt efter fick ni +? Och vad gjorde ni för utredeingar?
    Själv väntar jag på att mensen ska komma så ja kan ringa gyn om en spolning av äggstocken.

• Svar på tråden Efter hur lång tid +a ni?
  • mononoke hime

Ja, du. Från allra, allra första besöket till ett plus nu i februari; 6 månader. Först hos vanlig gynekolog(blodprov, VUL, kontraströntgen, spermieprov och genomgång av vårt sexliv, ärftliga sjukdomar etc) för att skickas vidare till Sophiahemmet (Sthlm) där jag inväntade första mensen för att sen få Puregon. Gick på två omgångar Puregon, sen gravid.

Hoppas det gav lite svar

• dna rna

Jag gjorde utredning i november 08. Gjorde hormonprover, VUL, CCCT test( mäter FSH innan o efter Pergotime för att mäta äggstocksreserven) samt spolning. Oförklarligt barnlös.
    Tog enkelkur Pergo denna månad, trots egen ÄL, och nu plussade jag! Lycka till!

• jennyz

Våran utredning påbörjades hösten 2006, blev klar vid sommaren 2007, manlig faktor, så det var IVF som gällde nu efter 3 hela IVF-försök så fick jag äntligen plus på stickan!!!

Testat PLUS för första gången!!
  • bebislös i timrå

Efter 5 år och tre misslyckade IVF så lyckades vi på egen hand.

• borkalito

Efter utredning hösten 2005, 8 inseminationer, 4 fulla ivf (ett utomkveds med följande operation) med ET och 2 FET har jag nu precis plussat.

Svar på tråden Efter hur lång tid +a ni?