Måttbeställda köksluckor.
Har funderat på att byta. Vet någon vad detta kan kosta ungefär eller vet någon firma/hemsida?
Har funderat på att byta. Vet någon vad detta kan kosta ungefär eller vet någon firma/hemsida?
Jag beställde måttbeställda köksluckor från Härjedalskök www.harjedalskok.se/
och det blev SUPERBRA!!!
(Har tyvärr ingen bild eftersom jag flyttade därifrån för 1 år sedan...)
För mitt lilla kök + en hel garderobsvägg så kostade det ca 30.000:- och då ändrade jag vissa skåp till stora härliga utdragbara lådor. Det låter kanske dyrt men det var verkligen värt vartenda öre!
Oj vad dyrt det var.
Ja, det blev dyrt just då, men jag kommer att få dra av en hel del på deklarationen nästa år eftersom jag sålde lägenheten inom 5 år efter renoveringen så i slutänden blir det inte så dyrt...
nån mer?
Ibland kan det vara lönt att byta ut hela köket - om man väljer ex.vis Ikea-kök.
Hej!
Vi håller på att beställa ifrån Köksdesign i Gävle. Mycket bra företag med bra personal. Vi har hus o därmed ganska stort kök också, för att byta alla våra luckor kostar det cirka 19.000, men då valde vi att montera upp dem på plats själva. Annars kostade det några tusen till.
Jag har i dag varit och köpt nya köksluckor på IKEA för 6000 :-. Dessa passar på mina Marbodal stommar...Billigt och skitsnyggt. Ska lägga in före och efter bilder snart.