• LittleMee

Prutade ni i affären när ni köpte barnvagn?

Svärmor är lite "speciell". Hon är envis och duktig på att övertala till sig saker. Hon lyckades b la få med en åkpåse åt sin dotter för några år sedan.

Nu planerar hon att få med en del saker till våran barnvagn när den ska hämtas nästa vecka. Jag och min kille höll på att sjunka genom jorden när hon berättade om sina planer så nu funderar vi på att sitta kvar i bilen så hon är gå in på babyproffsen själv .

• Svar på tråden Prutade ni i affären när ni köpte barnvagn?
  • ebben

låt henne gå in själv!
    O nä,jag prutade inte-det var ändå ett erbjudande på den,så det hade aldrig gått.

• Matanza

Sambon prutade när vi köpte vagn, jag skämdes som tusan men det var ju klart bra att han fick ner priset.

Kan ni inte gå en extra runda i butiken när hon e igång och prutar?

*Nova 071001* *Lillebror BF 090525*
  • Syster Luring

GUD vad pinsamt. Hemlis Shit. Vad gör man? Ska ni få vagnen av henne också? Dubbelt pinsamt iom tacksamhetsskulden... stackars er

• 1977Maria Therese

Körpå dagens priser är till för att pruta Min sambo prutar alltid och vi fick ner vår citycross med 200 hunda. Finns inget pinigt med det!

• LittleMee

Matanza skrev 2009-02-25 14:27:59 följande:

Sambon prutade när vi köpte vagn, jag skämdes som tusan men det var ju klart bra att han fick ner priset.Kan ni inte gå en extra runda i butiken när hon e igång och prutar?
    Hur mkt fick han ner priset?

Ha ha, jag vet inte om jag vågar, tycker sånt är så otroligt pinsamt.

Vi har beställt en 09 vagn. Ska köpa myggnät, regnskydd, åkpåse, täcke och sängmobil till det så vi kommer ändå handla för ganska mycket.
  • LittleMee
    Syster Luring skrev 2009-02-25 14:28:57 följande:
    GUD vad pinsamt.  Shit. Vad gör man? Ska ni få vagnen av henne också? Dubbelt pinsamt iom tacksamhetsskulden... stackars er
    Hon ska betala halva vagnen så vi sa att vi ger henne hälften av pengarna och väntar i bilen *skrattar*. De andra vi ska köpa betalar vi givetvis själva. Men hon tyckte att det är bättre att köpa allt på samma gång så det blir mera och lättare att pruta.
  • goldensea

Min svåger och hans tjej prutade också på sin barnvagn. Vi gjorde det inte. Jag är helt värdelös på att pruta.

• LittleMee

1977Maria Therese skrev 2009-02-25 14:29:14 följande:

Körpå dagens priser är till för att pruta Min sambo prutar alltid och vi fick ner vår citycross med 200 hunda. Finns inget pinigt med det!
    Problemet är att handpenningen redan är lagd på vagnen. Så affären kan gott neka för vagnen är redan såld. Men de andra vi ska köpa går uppemot 1300 kr till. Kanske går...
  • LittleMee

goldensea skrev 2009-02-25 14:33:45 följande:

Min svåger och hans tjej prutade också på sin barnvagn. Vi gjorde det inte. Jag är helt värdelös på att pruta.
    Jag med. Räcker med att dem tittar mig i ögonen så är jag slagen.
  • goldensea

LittleMee skrev 2009-02-25 14:35:50 följande:

goldensea skrev 2009-02-25 14:33:45 följande:
    Jag med. Räcker med att dem tittar mig i ögonen så är jag slagen.
    Hahaha, ungefär som jag.
    Vi köpte en emmaljunga nitro city. Svågern köpte en stokke. Det är dock några år sedan. Vet inte om det hade något med saken att göra.
Svar på tråden Prutade ni i affären när ni köpte barnvagn?