Är livet som mamma så här tufft???
När jag ser andra föräldrar så ser allt så enkelt ut, det lixom verkar fungerar utan några som helst problem...är det bara ajg som kämpar så?
Känns som om jag håller på att drunkna sakta men säkert och sjunker mer och mer och kan inte ta mig upp.
Har en underbar dotter på 1 år som har kommit till efter många år med hjälp av IVF, alla säger att hon är ett så otroligt snällt barn. Visst är hon snäll men på något sätt så vet hon ändå precis vilka knappar hon ska trycka på för att få mig oxtokig för minsta sak ibland.
Hela IVF saken gör att jag tänker att jag borde vara otroligt tacksam dygnet runt att jag har henne......så det bidrar som en press att jag är fel ute.
Känns som jag har inget tålamod vissa dagar och mer eller mindre ryter åt henne...hon förtjänar inte detta men jag vet inte hur jag ska hindra mig själv. Ångrar mig så klart på en gång men då är det ju redan för sent.....slår henne inte men kan ibland kanske lägga ner henne lite bryskt om hon strular i sängen.
Behöver jag hjälp? Var kan man få hjälp? Att vara mamma är det absolut svåraste jag någonsin gjort....men ack så underbart.