Hur beter du dig i solariet?
Nå, hur ser du ut i solariet?
Nå, hur ser du ut i solariet?
Kärringgrillen gjorde jag slut med redan på 80-talet.
solar aldrig för jag är snål och feg
Jag solar inte längre.
Det händer att jag solar någon gång och då använder jag ståsolarium vilket är helt perfekt. Kan nog hända att jag rör på mig lite för att få tiden att gå, annars skulle jag nog somna (ja, även stående)
Jag bara ligger där och svettas.
Bara tanken på att ligga på mage i ett solarium fick mina skrattmuskler att börja vibrera
Solar ungefär en gång/vecka för att jag känner mig mycket fräshare av det. Oftast så somnar jag när jag ligger där men dom gånger jag inte gör det så brukar jag lyfta på armarna efter halva tiden så jag slipper få vita ränder på sidorna.
Har faktiskt testat att ligga på mage en gång men det gör jag aldrig om nå mer för det var rena plågeriet att ligga så för efter ett tag började det bränna på mina bröstvårtor så jag fick lägga mig på rygg igen.
Solar aldrig, man kan faktiskt få cancer och rynkor
Den gång per år (någon gång i november) när jag solar för att inte gå sönder av stress, passar jag på att sova.
Ligger stilla. Men jag solar kanske två ggr per år, det är så jävla långtråkigt där inne...
Jag måste erkänna en sak. Jag har ALDRIG solat solarium.
Sover, för de är ju så gött!
Jag vänder mig typ fyra gånger när jag solar solarium, är livrädd för att få ränder.
Men solar bara på våren, för att inte va likblek i början av sommaren. Men sen får man ju bättre hy av att sola, om man gör det måttligt då givetvis.
Solar aldrig. Äckligt att ligga där och svettas..sen är den "brännan" så ful.
Min mamma var sådan aldrig sol eller solarium man kunde få
cancer eller rynker. och så gick mamsen och dog inte i cancer
men hon han inte få några rynker heller,så med andra ord
så det väl bra om man håller sig lagom brun snygg utan dåligt samvete
för vi vet ändå inte när vi dör.