Jag och min sambo har olika kysstekniker
Det här kanske låter töntigt och är väl egentligen inget stort problem, men jag och min sambo har olika kysstekniker.

Det här kanske låter töntigt och är väl egentligen inget stort problem, men jag och min sambo har olika kysstekniker.
Jag har samma problem.... så jag vet hur det är! =) Hade också behövt tips...
Hur kysser du då?
Han har munnen öppen, och stel, bara gapar liksom.
Skaffa annan grabb!
Min sambo är likadan, vill slemma med tungan på en gång som nån jävla prulle! Men jag har sagt till några gånger, en gång när vi kollade på Fråga Olle om just kyssar och jag sa som det var, att jag inte gillade det där och sen nån mer gång. Nu när vi kysser varandra så drar jag mig undan en snabbis om han börjar med sitt slemmande och visar hur jag vill kyssas, att börja med pussar och sedan bygga upp det och kanske rulla med tungan när det blir lite hetare. Det funkar bra för tillfället, men annars får jag väl prata om det igen.
Prata, prata, prata är ju lösningen!
Och TS, du måste ju berätta hur du vill bli kysst för våra partners är ju inga tankeläsare!
Föstår hur det är. Min sambo har ALDRIG kysst mig med tungan och vi har varit ihop i 10 år! Han säger bara att det inte är hans grej. Men man blir frustrerad av att bara typ pussas som 12-åringar...
Han gapar och kör med tungan och du mera använder läpparna typ pussar ibland med?