• solsken99

att ringa MVC Granen Malmö

Blir tooookig. De har en timma telefontid om dagen och det är upptaget hela tiden - ingen telefonkö ens.
    Jag vill bara ringa dit och avboka min tid för inskrivning (skriver in mig på ett annat ställe i stället). Har försökt nå dem i tre dar nu - säkert ringt 100 ggr.

Är det någon som vet om man kan nå dem på annat sätt?

• Svar på tråden att ringa MVC Granen Malmö
  • SaraoAlbin

Hej hej! Jag har precis samma problem. Jag försökte i en veckas tid att ringa till dem utan resultat. Helt värdelöst. Jag blev lite putt för jag har fått en jättesen inskrivningstid och BM jag pratade med sa att det bara var att ringa om jag undrade ngt fram tills dess så skulle de hjälpa mig.....yeah right.....
    Jag tror att om du provar att ringa när de inte har telefontid kommer man till en telefonsvarare som berättar snällt att det är telefontid först nästa dag men att man kan få prata med en telefonist.........Eller ring VC Granen och hör om de har ngt annat nr eller om MVC har ngt faxnr eller så......(om du har tillgång till fax ngnstans.....)
    Jag gav upp och får ställa alla frågor vid inskrivningen.......Jag tycker det är jättedåligt.

Var har du skrivit in dig istället?
    Lycka till och skriv gärna och berätta hur det har gått!
    Kram Sara

Svar på tråden att ringa MVC Granen Malmö