• menta

Babyskor

Funderar att köpa skor till min dotter thea 7 månader. Hon kryper och vill gärna vara med storebror i sandlådan känns inte fräscht att bara har strumpor på henne. Nån som har tips på billiga skor, riktiga skor inte sådana där mjuka de har på hm och lindex. Var och tittade på kavat men tycker 349 kronor är lite häftigt för ett par skor. Hon kommer ju inte kunna ha dem så länge.

• Svar på tråden Babyskor
  • ebben

jag köper inte skor till mig själv för den summan!!
    Brukar finnas billigare...........rea på vanliga skoaffärer!

• Peppan

På Din sko har dom ganska billigt. Tror vi köpte Antons första par för 180kr. Tror dom har från stl 18 där.

• Lindus77

köpte typ basketskor på rea 25 kr på ica maxi...ord pris 69 kr jätte billigt!

• Mia83

köpte ett par jättefina skor till min tjej för 98kr på COOP....

• menta

ok tack för tipsen blir shopping runda till helgen tror jag. Nån som vet om de har billiga skor i stl 18 i ullared ska ev dit nästa vecka

• Mia83

om det är stl 18 du vill ha så tror jag inte d finns på coop iaf.....hittade inget mindre än 20 där....(min tjej har 22)

• Stora

Fast när hon börjar gå tycker jag du ska satsa på ett par bra skor. Visst de är dyra men de är bra.
    Barn behöver stadiga skor som passar deras mjuka fötter o som går upp över vristen typ en liten känga...

• menta

Visst ska jag köpa bra skor när hon börjar gå men känns onödigt när hon bara kryper

Svar på tråden Babyskor