• Anonym

Har testat Absolut Torr från Apoteket mot svett, men det hjälper inte, några tips?

Någon som vet något man kan testa?
    Jag svettas mycket om händer och fötter, dock inte så det luktar men det är jobbigt att vara "blöt". Testade Absolut Torr men tycker inte att det hjälper. Jobbigt att duscha både morgon och kväll för att man ska känna sig fräsch.

Under armarna svettas jag också mycket å där luktar det efter halva dagen, så därför måste jag också duscha morgon och kväll. Absolut Torr hjälper inte där heller.

Såg i veckorevyn att Absolut Torr skulle vara bäst, och efter det Bats, som också finns på apoteket.

Det finns något på apoteket som också var bra enligt veckorevyn.. en "blöt" deo från apoteket som jag inte kommer ihåg vad den heter, men en rödvit förpackning iallfall. (Den ska heta något med Extra Effektiv)

Någon med tips, erfarenhet?

Mycket tacksam för svar.

Kram

• Svar på tråden Har testat Absolut Torr från Apoteket mot svett, men det hjälper inte, några tips?
  • Anonym (luktargott)

Jag använder världens bästa deo nu. Hade problem förut med lukt och mkt svett. Märket 'Naturelle' som doftar persika, köper den på ICA Maxi.

• Maria40

Det finns ju också receptbelagda saker som är starkare/bättre om du behöver det.

• Sommardags

Jag använder Bates i den blåa färgen. Är oparfymerad. Den är absolut det enda som fungerar för mig. Svettas direkt annars och det luktar ej hallon. 33kr på Apoteket.

• Anonym

Jag annvänder Ldb, den rosa eller lila och dom funkar bättre än någon annan deo jag provat. Testa duscha kallt det sista du gör innan du går ur duschen.

• olpansfamilj

du borde prova absolut torr 2,3 dagar i rad. Över natten. Vissa behöver det. använd rikligt

• Anonym

KAn man ha absolut torr på ryggen tror ni?

SKa man kladda in de innan man lägger sig?

Hur ofta brukar man behöva använda de?

• Smulan87

Alove vera från apoteket är SKITBRA!

BF 11Juni 2009
Svar på tråden Har testat Absolut Torr från Apoteket mot svett, men det hjälper inte, några tips?