• ina66

Majbarn i Nässjö-någon mamma som känner för en fika

Hej
    Hoppas här finns fler mammor som ska föda barn i maj månad, skulle vara jättekul om vi kunde få ihop ett gäng för en fika någonstans och bara sitta och prata och jämföra, kanske vi kan stötta varandra med........
    Kram
    Ina

• Svar på tråden Majbarn i Nässjö-någon mamma som känner för en fika
  • Midsommarafton 77

Jag väntar mitt första barn och bor i Nässjö. Bf är 29 maj och jag kommer att jobba fram till 13 april, och sedan blir jag hemma.

v.28... BF 29 maj 2009... 1:a barnet
  • ina66

Mycket rätt beslut tycker jag. Själv så har jag BF den 14/5, men med de andra barnen så har jag gått över tiden så vem vet........spännade är det iaf. Mår du bra annars då???

• ina66
    Svar på #1
    Mycket rätt beslut tycker jag. Själv så har jag BF den 14/5, men med de andra barnen så har jag gått över tiden så vem vet........spännade är det iaf. Mår du bra annars då???
  • Midsommarafton 77
    Svar på #3
    ina66 skrev 2009-03-02 15:14:09 följande:
    Jo, jag tycker att jag mår ganska så bra. Visst är det tungt emellanåt att jobba heltid, för mitt jobb går ju i ett. Jag jobbar som uska.
    Du kanske går över tiden denna gång också. Vad jobbar du med och hur mår du?
    v.28... BF 29 maj 2009... 1:a barnet
  • ina66
    Svar på #4
    Hallå där

Jag är hemma hela dagarna och är arbetslös, SUCK är ju inte heller någon risk att någon skulle vilja ha mig nu i mitt tillstånd....hi hi hi.....men men kanske hinner ändra sig tills det är dags igen att börja söka jobb.
    Mår väl ganska så bra, har aningen mycket foglossningar bara. Nätterna börjar bli jobbiga med krypningar i vaderna och molande värk i ryggslutet, tur att jag har en GULDKLIMP till sambo som orkar med att massera mig gång på gång, vilket tålamod han har den karln, JÖSSES........
Svar på tråden Majbarn i Nässjö-någon mamma som känner för en fika