hotten skrev 2009-03-02 12:57:29 följande:
mia maria: jag har inte frågesätti hur du väljer att leva ditt liv, utan undrat bara hur du tänker när du väljer på de sättet, inte att de ena eller andra skulle vara rätt eller fel!Jag tror säkert att du kan ta hand om dig själv å ditt barn, precis som jag, men är man riktigt sjuk så kan man inte - å det kan du liksom inte säga emot fast du gärna vill...
Jamen snälla du, jag lever inte för dagen - jag är planeringsmänniska ut i fingertopparna! O har en tendens att alltid ta ut det värsta i förskott.
Men inte när det gäller att resa uppenbarligen, för där väljer jag att tro att olyckan inte är framme under de 1-2 veckorna vi är bortresta.
Likaså som jag väljer att köra bil eller gå över gatan för jag tror inte att risken är särskilt stor att en olycka händer just då.
Det är jättetrist att du har råkat ut för sjukdom medans du har varit på semester med din familj, men du har lärt dig något utav det som du anser att du har nytta av i ditt liv - likväl som jag har lärt mig av andra saker.
Jag har rest på egen hand sen jag var yngre o jag reser helst själv numer oxå, även fast jag förstås har min son med, så helt själv är jag ju inte, men jag reser iaf som ensam vuxen, o det är jag långt ifrån den enda som gör!
Och ja; skulle jag råka ut för en olycka någonstans så skulle jag inte BE min familj komma till mig, utan jag VET att de skulle göra det! De skulle hjälpa mig på alla sätt.
Tråkigt att inte du har samma förtroende för din familj.