• MissBeccis

Trolltyg i tomteskogen

Har förgäves försökt ladda ner Trolltyg i tomteskogen, men det slutar bara med korta stumpar av filmen. Någon som kan tänka sig att dela med sig av sin fil?
    (Om jag bryter mot några regler ber jag om ursäkt, plocka bort mitt inlägg då)

• Svar på tråden Trolltyg i tomteskogen
  • Pirum

otroligt bra!

"mamma, jag mejar ner en hel tomtearmé!"

• Silence

ÅÅÅ vilken gudomlig film! den slår det mesta!

• Shoegal

Lite halvt OT men eftersom SVT inte visar filmen för att de (så vitt jag har för mig) inte vet vem som har upphovsrätten finns det ju ingen som kan stämma dig om du tankar ner den olagligt...

Jag har haft den, men den är bränd på skiva och skickad till Norge så jag kan tyvärr inte hjälpa dig.

• MissBeccis

Ja visst är den!

"Var e fjant?
    -Här mamma"

• FiaFågel

ts - är du inne på DC++??
    konstigt att det inte funkar..

• MissBeccis

Det är så oerhört irriterande att man inte kan få tag på denna underbara film!!!

• jihedm

Tror jag kan ha den någonstans om jag letar lite...

• MissBeccis

Nej, DC++ funkar inte på min dator, vet inte riktigt varför.
    Ev kunde min bror kolla om han kunde fixa den. *hoppas hoppas*

• Smokie

Jag har den på video, kan ev bränna av på dvd, hör av dej om det är av intresse.

• Isolan

"Åååh, nu e jag vacker!"
    "Vänta vänta, dra inte såå hååårt!!"
    Och det sättet det låter swom propaganda; troll är hemska varekser och tomtar sååå sööööta såååå

• FiaFågel

MissBeccis - kan bero på nån brandvägg, sitter du på kazaa då eller?

• MissBeccis

Nej gud nej, Kazaa dumpade jag för länge sedan. Limewire använder jag nu, brukar funka jättebra, men har inte lyckats ladda ned just den. DC++ funkar inte av någon anledning. Inte ens mn "datanörd" till bror får det att funka, det verkar inte vara brandväggens fel.

• saga1182

Den är såååå bra, jag har boken bara...

• FiaFågel

Beccis - delar du ut tillräckligt med filer när du strtar dc då? det finns ju olika hubbar där du behöver dela ut olika mkt. minst 5 gb.

• Lejla

Dio: Har du själv beställt den från adressen du uppgav?? Undrar bara om det är bra kvalitet osv... Vill oxå ha den!!

• Miss Niles

Jag och killen kollade på den igår hehe! De är verkligen en kultfilm! *s*

Svar på tråden Trolltyg i tomteskogen