• Madd1sh

Teutonia S4 - Vilka mjukliftar passar?

Jag är intresserad utav att kolla upp alternativen.

Tjejen som jobbade i barnvagnsaffären var inte helt hundra på vilka olika mjukliftar (förutom teutonias egna) man kunde använda i S4:an, när man skulle ha lift på båda platserna.

Jag tänkte, S4:an är relativt vanlig bland tvillingföräldrar. Så det kanske finns någon här som vet (ev av egen erfarenghet)?

Tacksam för svar så snabbt som möjligt! Och förresten, tack på förhand :)

/Snart trebarns-mamma

• Svar på tråden Teutonia S4 - Vilka mjukliftar passar?
  • Dubbelglädje

Vi köpte begagnade Carena-liftar och var jätte nöjda. de är stora och locken kan tas av helt (bra på sommaren).

• Piastowska

Brio mjukliftar har vi - funkar kanon enl babylands rekommendation

• Madd1sh

Är det någon som har erfarenhet av Segr's liftar i en teutonia s4? Eller är de för stora?

• mrpaulsen

Vi hade två babytravel mjukliftar, babyproffsens egna märke. Dom passade perfekt i s4:an.

• Billabong

Jag är nyfiken på positiva och negativa erfarenheter av vagnen i allmänhet... om det är ok att utvidga trådens syfte lite?

• Vitmossa

Positivt:
    Bra plats för barnen. Mycket lättmanövrerad. Bra "teknologi" (handtagsjustering, hopfällning osv)

Negativt:
    Ser helt bisarrt stor och "pluffsig" ut framifrån. Designen lämnar lite övrigt att önska så att säga. Men det är det värt tycker i alla fall jag.

• Jennyli

Ingen bra erfarenhet alls! Tungstyrd, stor och tung. Vi har sålt vår och köpt en Urban Jungle...vilken skillnad!

Så länge vi hade Teutonian hade vi två mjukliftar av märket Mini Adventure som vi köpte på Babyland. Passade utmärkt i vagnen!

Lycka till!
    Jenny

• Billabong
    Jennyli skrev 2009-03-10 22:04:00 följande:
    Ingen bra erfarenhet alls! Tungstyrd, stor och tung. Vi har sålt vår och köpt en Urban Jungle...vilken skillnad!Så länge vi hade Teutonian hade vi två mjukliftar av märket Mini Adventure som vi köpte på Babyland. Passade utmärkt i vagnen!Lycka till!Jenny
    Hur gamla var dina barn när ni bytte till UJ?
Svar på tråden Teutonia S4 - Vilka mjukliftar passar?