• Anonym (ledsen)

Killar! Skulle ni kunna örfila er tjej jättehårt när ni har sex??

Ja, vore JÄTTETACKSAM om ni killar ville svara!! Blev skitldsen när min kille gjorde det, flera jättehårda rakt i ansiktet!!
    Kan han älska mig och vara normal ändå, verkligen? Även om han inte gör om det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-27 11:14
    Sorry, kom visst med 2ggr!!

• Svar på tråden Killar! Skulle ni kunna örfila er tjej jättehårt när ni har sex??
  • Anonym (say what?!)

Nu är jag visserligen inte kille, men kan säga så mycket om att jag skulle bli mäkta förvånad (och förbannad!) om jag mitt i allt blev örfilad av min kille. Om det nu inte råkar vara något man har diskuterat innan vill säga...

• Anonym (fru)

Va är det nått han tänder på?
    Jag är inte heller kille men min man skulle inte göra det,han tänder inte på sånt

• Anonym (nice)

Min man kan ge mig små örfilar (dock inte hårda) när jag suger av honom. Han tar lixom tag i håret, håller fast och klappar till mig.
    MEN jag tycker om det och han vet att jag gör det. Vi har hårt sex och det hör lixom till.

Om han skulle få för sig att lappa till mig när vi älskar ömt så skulle jag bara gapa och undra vart fan det kom ifrån.
    Första gången han gjorde det så var det inget han bara gjorde utan han visste att jag ville det..

Så vad din kille fick för fnatt vet inte jag. Låter inte normalt.

• Anonym

Hm oj. Alltså att en kille kan ge en hård örfil under sexet och ändå älska tjejen är självklart. Däremot låter det ju fruktansvärt puckat av honom att göra det utan att alls veta om du gillar det elller ej.

• Brm

Skulle aldrig falla mig in. Jag anser det onormalt.

• fjäilen

hade min sambo gett mig en örfil när vi hade sex hade jag gett honom en rejäl doning tillbaka... örfilar är inte något upphettsande tycker jag...
    nej säg till honom att du inte tycker om det,men om han går i gång på att bli smiskad kan du väl utföra det på honom....

• Anonym (varning)

Det där är inte bra, han tänder på att förnedra dig! Visar du honom inte att du inte accepterar detta så undrar man vad han kommer göra nästa gång.

Svar på tråden Killar! Skulle ni kunna örfila er tjej jättehårt när ni har sex??