• mamalinda

Är drömmar/mardrömmar ett sumptom tror ni?

Har drömt sååå konstigt mkt senaste nätterna och har bim nu i början på månaden.Tror ni det kan va nåt???Någon som känner igen sig?

• Svar på tråden Är drömmar/mardrömmar ett sumptom tror ni?
  • Julianna

Vet man aldrig! Jag drömde konstiga drömmar när jag blev gravid, och har hört andra som gjort det. Hoppas!

• mamalinda

Ja, jag hoppas!!!!!!Konstigt...fast man har barn innan så blir man så larvig å osäker då man så gärna vill bli gravid!Tack!

• SanSin

haha...ja det var ju också ett nytt gravtecken...jag tror jag var lite gravid inatt då Nädå, skämt åsido...hoppas du får ett plus snart!

• Vårflickan84

vad drömmer du då??

• mamalinda

heej.
    Alltså, anledningen till att jag reflektrear över det är för att jag aldrig kommer ihåg att jag drömt annars.Men så helt plötsligt drömmer jag de mest bisarra saker tre, fyra nätter i rad.Är inte det märkligt???

• Nilee

Detta undrar jag också, jag har drömt mkt lustiga drömmar,mest mardrömmar inatt var örsta gången jag drömmde roliga grejer. Ska ha BIM 4 Mars, hade ÄL 21 feb.
    Kroppen är tokig :)

• Misja

När jag blev gravid sist, så drömde jag hemska mardrömmar VARJE natt från 8 dagar efter ägglossningen. Det var blod, jakt, ångest, gråt..etc. Det fortsatte några månader in i graviditeten.

• Nilee
    Svar på #7
    Jasså ? Konstigt :s
    Jag brukar aldrig komma ihåg, inte såhär många ggr i rad iaf.
    och drömmarna är så himla starka. TYcker också iofs att det är ett lustigt grav. tecken .
    Men måste säga det är mkt märkligt detta med drömmarna jag haft senaste dagarna. Kan mkt väl bara vara att jag drömmer lustigt, men det märks ju... =)

zannasol : Lika lustigt som folk drömmer att dom plussar och sen plussar kanske ?
  • mamalinda

Alltså, jag har tre barn sedan tidigare.Då har jag med alla tre drömt mardrömmar , fast en bit in i grav.Annars drömmer jag ALDRIG mardrömmar som jag kojmmer ihåg så tydligt.
    Men så nu drömmer jag hela tiden.Därför tänkte jag att det kunde vara ett tecken.

• Nilee
    Svar på #10
    Jag förstår vad du menar :)
    Det är många som börjar drömma och komma ihåg när
    dom blir gravida, jag anser det är ett tecken. läste
    runt lite på google, det är väldigt många som börjar drömma när
    dom blir gravida, rrån dag ett till örlossning, i perioder.
    Hur går det med dina drömmar :) ???
  • mamalinda
    Svar på #11
    Jaa, visst är det så! Och jag hade banne mig rätt oxå;) För jag plussade i morse!!! Hur går det för dig?
  • Emmy84

Grattis till bebben Mamalinda Vilken dag plussade du på innan BMI eller? Jag har också haft lustiga drömmar även om jag somnar om så drömmer jag och brukar ej drömma alls. Har inga graviditeter sen innan att relatera till, har BMI nu imorn. har haft konstant mensvärk sen ÄL. O en del symtom därtill men man vet ju aldrig kan vara sken med ju:-P jag har iaf inte vågat testa ännu, är rädd o bli besviken. får se om mensen inte kommer imorn så tänker jag testa i slutet av veckan. wisch me luck

Emmy
  • CherryCoke

det här kmr bli ett långt inlägg
    jag har ätit p-piller i 3 år som tog slut i början av feb 4e eller 5e, jag började fuska med dom i i slutet av förra året för jag var så jäkla trött på dom, så jag trodde att jag hade blivit gravid i dec, jag kollade upp det i början av feb men det var inget efter det slutade jag äta mina p-piller, jag hade oskyddat sex med min pojkvän 14 feb, en vecka efter det (runt den 20 feb) fick jag en mkt liten brun flytning då jag egentligen skulle haft min mens (har inte haft nån när jag ätit p-piller men har alltid haft redelbunden annars), sen skulle jag tillbaka till BM för en undersökning, dagen innan det drömde jag att jag +:ade, men det syntes inget då såklart, men jag berättade att jag hade haft oskyddat sex och att jag ville testa mig för könssjukdomar även fast han är min pojkvän, sen berättade jag om min flytning och om p-pillerstoppet och hon tyckte det var bäst att jag skulle komma tillbaka runt 23 mars för ett nytt gravtest om inte mensen hade kommit. Tänk om min dröm tydde på att jag kommer att +:a nästa gång:D?
    Har också haft ganska konstiga drömmar i övrigt, jag brukar vara drömlös annars:S

• Jungblom

Jag drömmer också mycket just nu och mardrömmar framför allt. Får väl vänta och se om det blir ett litet pluss till helgen.

• mamalinda

Ja, jag tror verkligen att det hänger ihop det där med drömmarna;)
    Hoppas ni plussar ni med!

• mamalinda
    Svar på #13
    Hallå! Tack ska du ha!
    Alltså, jag är osäker på när jag skulle ha mens sådär exakt.Hade ett mf förra månaden så därför visste jag inte exakt vilken dag med äl eller nånting. Så jag e superglad att det blev ett plus trots allt:) Men det är ett svagt plus så jag tror att Bim kanske är om två dar eller så.

Hur går det för dig då? Ska du testa?
  • babbelmajja

Hej,

kan säga såhär, att ofta när man drömmer drömmar om död så brukar det inte betyda att den som dör i drömmen kommer dö i verkligheten utan att det kanske är den i drömmen, du själv eller någon i din omgivning som ska ha barn...

Jag drömde flera mardrömmar där jag skulle dö, folk som jagade mig för att döda mig osv, förra gången som jag var grav.. Så det är väl det enda jag kan komma med..

Hoppas ni kommer underfund med era drömmar i sinom tid, vad det handlar om :)

Lycka till allesammans!

Svar på tråden Är drömmar/mardrömmar ett sumptom tror ni?