• Summerlove

Är det någon som har testat Boots No7 Protect & Perfect Beauty Serum?

Isf funkar den? Har ju hört så mkt om den så man blir ju nyfiken! =)

• Svar på tråden Är det någon som har testat Boots No7 Protect & Perfect Beauty Serum?
  • tossesnurran

det kallas smart marknadsföring;) finns inget innehållsmässigt som skiljer den krämen från någon annan, direkt... använd solfilter istället för att förhindra hudens förtida åldrande, eller skaffa en kräm med betydligt mer palmiotyl-pentapeptid 3 i. exempelvis power rich eller super rich repair från dermalogica. Det kostar mer, men är mer verksamt -logiskt. :)

• sherlock

Var ju väldigt poppis för några år sedan men jag har prövat och tyckte inte den så bra. Andvänder Ester Lauder refinishing serum istället.

I sverige kostar väl dessutom boots No 7 produkterna mer än i england? På Boots butiker så kostar den nog runt 150-200 kr tror jag. Inte värt det tycker jag

Däremot tycker jag om No 7 smink

• tossesnurran

det finns MÅNGA krämer med mer retinol i än den på marknaden. Däremot kan vilken kräm som helst m solskydd i kallas "anti-age" oavsett vad som mer finns i den, så visst har du en poäng.. Men vad är mer motverkande på hudens åldrande än just solfilter, å andra sidan?

Förresten, tror du inte att pengar kan köpa en "oberoende vetenskaplig testundersökning"... O löpsedlar...

• Summerlove

Okej.. blir nog inte så att jag köper den då! Man är ju alltid på jakt efter en ny mirakelprodukt.. Tack för svaren!

Svar på tråden Är det någon som har testat Boots No7 Protect & Perfect Beauty Serum?