Nån doktor eller sska här! Ont i njurarna när ska man uppsöka läkare? OM man ska uppsöka läkare?
Igår började jag med att ha ont i magtrakten tänkte då att det är rätt "okej" eftersom jag har mensvärk. Men idag när jag var ute och promenerade högg det till som två kraftiga slag bak mot partiet där njurarna sitter , vet vart partiet är eftersom jag haft ont där tidigare många gånger dels legat inne på grund av njurbesvär när jag var sjutton år och har lätt för att dra på mig UVI som vandrat upp mot njurarna väldigt många gånger. Under graviditet så var jag med om detta extremt mycket. Har alltid uvi när jag lämnar urinprov utan att jag ens själv märkt av detta. Hur som helst jag fick dessa "slag" har haft ont nästa hela em, det kommer i intervaller och jag mår skit illa. Vet att läkarna sagt att jag har nån form av missbildning på mina njurar dock ej så pass att det "stör" det finns avikelser så att säga. Detta vet jag då jag gjort både UL och rönken på mina njurar. Hur som helst ska man uppsöka läkare eller låta det vara? Är rädd att något händer så man blir jätte sjuk sen. Är törstig hela tiden druckigt massor med vatten idag och när jag tänker efter hela veckan. Mått illa i en veckas tid och varit yr och kall svettig som intervaller.
Ska man höra av sig eller avakta?