• dae

Melanotan,,nån som testat

finns de nån som vet nåt om melanotan eller finns de någon som testat,,vad tycker ni.. blev de som ni ville ha de..
    ni som inte vet vad de e så är det ett medel man tar för att bli brun.

Så kan du bli brun utan solen med Melanotan. Under fem dagar tar du injektioner som innehåller melanotanet

har funderat på att köpa och testa men skulle vilja veta om de finns nån som testat.
    om ja inte läst fel så ska de bruna hålla i 3 månader.

• Svar på tråden Melanotan,,nån som testat
  • dae

finns de verkligen ingen som provat

• dae
    lingondripp skrev 2009-03-30 15:53:21 följande:
    Jo, det finns många. En norska som dog, bland annat. Don't try that at home! www.aftonbladet.se/kropphalsa/article4234824....
    så du tycker inte att ja ska prova då.. har en bekant som provat o allt gick jättebra för henne.. nu e hon brun o fin,men ja vill inte fråga henne om de eftersom ingen vet om de .. alltså ja ska inget vetat egentligen...
  • Mrs Moneybags

Jag känner ingen som har provat, men det säger sig väl självt att man inte ska injicera saker i onödan...? Vad innehåller det egentligen?

• lingondripp

Nej, jag tycker verkligen inte du ska prova! Det känns lite smått absurt vad människor gör av fåfänga - visst, vore det ofarligt med melanotan så skulle man kanske överväga själv att testa lite, men aldrig att jag skulle injecera något som folk dött av, utan att en grundlig redovisning av preparatet gått ut. Du verkar ju ha lätt att få färg annars, så köp lite BUS-kräm och ut i vårsolen. Var rädd om dig.

• dae
    lingondripp skrev 2009-04-04 18:44:54 följande:
    Nej, jag tycker verkligen inte du ska prova! Det känns lite smått absurt vad människor gör av fåfänga - visst, vore det ofarligt med melanotan så skulle man kanske överväga själv att testa lite, men aldrig att jag skulle injecera något som folk dött av, utan att en grundlig redovisning av preparatet gått ut. Du verkar ju ha lätt att få färg annars, så köp lite BUS-kräm och ut i vårsolen. Var rädd om dig.
    tack de ska ja göra...
  • straw2008

Jag är skitnyfiken på detta, vågar inte prova själv men jag älskar att vara brun !

Skriv gärna till mig om du gör det !!

Lycka till

• Mrs Moneybags

Jag läste faktiskt en artikel om detta i helgen och jag är inte lika negativ nu som jag var förut

Det var i en träningstidning som heter FitnessRX (amerikansk).

De menade väl att det stora problemet är att veta att det är rent och kontrollerat.

Som det är nu, är det ofta producerat i Kina även om det står att det är producerat i något annat land och som vi vet har de tyvärr inte världens bästa koll på sina produkter. De kan vara utblandade med något annat som kanske inte är helt hälsosamt.

Man får väl hoppas (för er som vill bli brunare ) att det testas lite mer noga och kommer ut till allmän försäljning för de som vill...

Svar på tråden Melanotan,,nån som testat