• RonjaMimmi

Någon med erfarenhet av hårförlängning från Rapunzel of Sweden?

Någon med erfarenhet av hårförlängning från Rapunzel of Sweden?
    Är dom bra?
    Får man alltid varorna? Har hört att andra företag ibland inte levererar varorna man har beställt.
    Hur är det med returer? Förstår att man inte får bryta förpackningen om man vill returnera men annars, är det några problem?

Skulle bli jättetacksam om ni med erfarenhet därifrån berättar om era upplevelser

• Svar på tråden Någon med erfarenhet av hårförlängning från Rapunzel of Sweden?
  • Spaak

Jag har beställt från dom många gånger. Både äkta hår och syntet håret. Har alltid fått min beställning som den ska efter bara några dagar, vissa gånger har den kommit dagen efter.
    Dom har mycket bra priser för kvaliten man får.

Så kan verkligen rekomendera dom + att dom är väldigt trevlig och hjälpsamma om man ringer dom och undrar över t.ex. vilken färg på håret man vill ha.

• RonjaMimmi
    Svar på #2
    Okej, vad bra
    Är lite osäker på vilken färg jag ska ha men jag vill inte låna färgringen.
    Ser man färgen på håret utan att bryta förpackningen? Tänkte ta en färg jag tror passar men om den inte gör det tänkte jag byta färg.
    Tycker det är svårt att se färgerna. När man tittar på produkterna är färgen olika från produkt till produkt fast det ska vara samma färg.
  • Spaak

Du ser färgen jättebra utan att bryta förpackningen. Så det är inga problem. Man får också tänka på att färgerna kan vara olika på vilken dator man ser den på, pga upplösningen.
    Men ser ju ut som att du har väldigt mörkt hår, så jag tror att du kommer hitta en bra färg. Brukar vara dom ljusbruna och dom med rött i som är svårare att hitta exakt sin färg.

Lycka till, hoppas du blir nöjd.

• RonjaMimmi
    Svar på #4
    Har bytt färg på håret lite grann nu, har lite ljusare nu. Funderade på nr 10 eller nr 12 men jag tycker 12 ser så jättemörk ut på bilderna.
    Ska nog prova nr 10 och blir den inte bra så får jag skicka tillbaka.
    Det är nog bättre att ha lite för ljust än lite för mörkt eftersom i sommar så kanske håret bleks lite av solen och så.

Tack! Hoppas det jag med
Svar på tråden Någon med erfarenhet av hårförlängning från Rapunzel of Sweden?