• kramgrisen

Är name it *finare* än tex kläder från Hm?!

Vi köpte en overall till vår lillfis. köpte den i en barn affär. Name it..
    Och sen får höra en massa. har ni köpte en sådan dyr och fint märke..bla bla.. den kosta bara 200 kr. Sen såg vi en på cubus som kostade 229..så menar vaddå fint märke och bla bla..trodde inte det fasnns *märkeskläder* till små bebiar,

• Svar på tråden Är name it *finare* än tex kläder från Hm?!
  • 1 och 1 är 3

De finns grymt mycke märkeskläder till barn.

Nova star tex, men framförallt danskt...Molo, IdaT, Ej sikke lej, Småfolk...

080826 - Puma Teolin
  • kramgrisen

jaha.. det har jag itne fattat, tänkte det var bättre kläder bara.. där ser man..

• LindaLii

Nk kids har ju lacoste, gant, hilfiger m.fl till små barn

♥♥♥♥ Mamma till Max 3/8-06 och Hugo 22/4-08♥♥♥♥
  • Tant Groda

hm name it är väl inget dyrt märke?

Har inga barn själv men har handlat till syskonbarnen och då tycker jag att name it tillhör de vanligaste, tror tom att det är det märket de har på ica...eller jag är helt ute och reser?

Förövrigt tycker jag inte 200 är mycke för en overall till ett barn utan får nog ses som ett normalpris

• LindaLii

200 kr är väl rätt billigt för en overall?? En po.p overall går ju på runt 1000 kr.

♥♥♥♥ Mamma till Max 3/8-06 och Hugo 22/4-08♥♥♥♥
  • olpansfamilj

nej..platsar i lågpriskategorin. Finns tom på ica.

• panzermensch

name it tycker jag är i samma klass som lindex hm kappahl mm men ibland lite finare modeller

I am nobodys wife. Never will I ever be a fucking wife.
  • Bispan

När ni säger att NameIT finns på ICA tror jag ni förväxlar det med ett annat märke. WearIT eller något liknande.

Jag tycker Name-IT kläderna oftast är mycket snyggare än de man hittar på lågpriskedjornas hängare. Jag har nog också tyckt att de varit prisvärda på ett sätt jag inte upplevt vad gäller t ex MOLO eller PO.P.

• 1 och 1 är 3

Jag har då aldrig sett name it på ica... Tror som Bispan skriver att de förväxlas m WearIt.

T fick klänning, tajts, kofta och mössa av min mamma när vi låg på bb, 1000 spänn, de e inte lågpris i mina öron.

080826 - Puma Teolin
  • kramgrisen

nä..fast 200 för en overall. är ifs flecce tycker jagär rätt billigt.. när cubus tar mer för en nästan likadan

• Justess

Exit/name it:s kläder är snäppet dyrare än HM och enligt min erfarenhet håller de inte så bra kvalitet. Tappar färgen, noppar och tappar formen/blir sladdriga. Vissa plagg har hållit bra, men de flesta är inte ett dugg bättre än HM, snarare sämre. Däremot tycker jag att kläderna är rätt fina, emellanåt. Det varierar från säsong till säsong.

Lär dig digi-scrappa: www.digitess.blogspot.com/
Svar på tråden Är name it *finare* än tex kläder från Hm?!