• Bullan1978

Skötväska VS. "vanlig väska"?

Hej!

Jag beställde en skötväska för ca 600:- till min vagn på Babyland för kanske 8 veckor sedan. Fick dock reda på att skötväskan inte kommer att beställas in ngt mer.

Så nu är jag på jakt efter ett annat alternativ. Min kompis har en vanlig väska som ser ut som en skötväska till sin vagn.

Så jag undrar: har Ni några bra tips på alternativ till skötväskor som är minst lika bra??
    Färger: svart, röd eller vit mixat eller enfärgat...

Ni får gärna nämna fördelar respektive nackdelar med skötväska VS "vanlig väska"

• Svar på tråden Skötväska VS. "vanlig väska"?
  • Blicka

Intresserad av detta jag med. Har inte köpt ännu, men lutar åt vanlig väska på stadium. Finns en för 99:- och sen en annan som uttalat är en skötväska för 299:-.

• Bullan1978
    Blicka skrev 2009-03-01 10:55:04 följande:
    Intresserad av detta jag med. Har inte köpt ännu, men lutar åt vanlig väska på stadium. Finns en för 99:- och sen en annan som uttalat är en skötväska för 299:-.
    Skötväskan för 299:- som du nämner, finns den också på Stadium?
  • Bullan1978
    kokos skrev 2009-03-01 10:57:10 följande:
    Har köpt en väska på Stadium för 99:-
    Fungerar den som du önskar... om man kan säga så
  • kokos
    Bullan1978 skrev 2009-03-01 10:58:35 följande:
    kokos skrev 2009-03-01 10:57:10 följande:
    Fungerar den som du önskar... om man kan säga så
    ja den funkar bra
  • panzermensch

jag har både skötväska och vanliga 99 kr väskan på stadium. Funkar lika bra

I am nobodys wife. Never will I ever be a fucking wife.
  • modestyclara

Fördelen med en 'riktig' skötväska tycker jag är ifall det finns speciella upphängningsspännen på väskan så man slipper hänga den bara i axelremmen (det har ex skip*hop). En annan fördel är ju att det följer med skötbädd till många (den brukar jag lägga ovanpå skötbäddar på offentliga toaletter men det går ju att ha med en handduk också...). Annars brukar det ju ofta vara mer små fack i en skötväska också... Men det är ju en smaksak...

Svar på tråden Skötväska VS. "vanlig väska"?