Vilka trädgårdsprogram går det på TV?
Går det något program just nu, eller vilka börjar till våren/sommaren?
Går det något program just nu, eller vilka börjar till våren/sommaren?
Tror inte att det går ngt mer än det om engelska trädgårdar på SVT, fredagar vid 21:30 tror jag det är.
Sen ska det börja något på TV4plus med Tina Ahlin i april.
Det är vad jag vet, någon annan som vet?
brukar inte äntligen hemma har mer inritkat på trädgårdar nu till våren? har för mig det. SVT ska väl sända söderläge oxå.
jag älskar engelska trädgårdar!
"Vårsäsongen 2009 sänds "Tinas Trädgård" i TV4 Plus. 10 fristående program om örter, torparblommor, jordgubbar, tomater och en massa annat roligt.
Jag önskar verkligen att det kommer ett trädgårdsprogramm i stil med Gröna rum. Mer djup och inte så basic. Jag får lev på hoppet att Tinas programm blir bra.
Jag tittar på Engelska trädgårdar men retar mig på att det inte är något fokus på trädgården . Bara snabba översiktsbilder. Bara tävling. Kunde de inte valt ut några som kommit med i gula boken och gjort ett 30 minutersprogramm om en trädgård i taget?
Jag gillade det norska trädgårdsprogrammet "Grön glädje" som gick i höstas. Var det nån annan som såg det?
På söndagar kring 14-15 någonstans går det ett program som heter Digging Deep på TV4+.
Har bara sett ett avsnitt dock, det är lite flummigt kanske. Det är mycket babbel och att de måste "gräva djupare" för att skapa en trädgård som passar ägaren, lite mer psykologiskt liksom.
Men lite uppslag får an väl alltid.