tejpa brösten??
såg en fråga förut om en som ville få tag på nått som hon kunde tejpa brösten med under en tröja som hon inte kunde ha bh under,vad går det ut på liksom..är det bara att man tejpar för bröstvårterna så dom inte ska synas eller??
såg en fråga förut om en som ville få tag på nått som hon kunde tejpa brösten med under en tröja som hon inte kunde ha bh under,vad går det ut på liksom..är det bara att man tejpar för bröstvårterna så dom inte ska synas eller??
Nej, det lyfter brösten och ger en riktigt superfin klyfta i urringningar (ser för djävligt ut utan kläder)
Jag och en kompis tejpade alltid brösten när vi var yngre och vi använde vanlig sån där bred genomskinlig tejp, sån på stor rulle som är till kartonger ni vet. Och man får INTE smörja in sig med bodylotion innan, för då håller det inte hela kvällen.
oki...tackar...så vi med "stora" bröst kan oxå ha det om man inte kan ha bh under linnet när man ska ut??
Annars finns det riktiga BH-ar med små tejp-strimlor vid sidorna, så man slipper axelband å kan ha hela ryggen bar. Vanlig tejp låter inte så bekvämt!
ja det kanske man kan titta på oxå..vet du om det finns såna bhar på hm eller lindex?
2bansmamma i juni05
Man kan kanske inte ha för stora, tunga bröst, då kanske det inte håller så bra, men testa hemma först och se så att det håller.
Vi tejpade en lång tejpbit över nedre delen av brösten och rakt ut på sidorna, någon anna tejpar så man själv håller upp dem sas. Kolla om du är urringad i ryggen så inte tejpet syns där
liten fråga bara... hur ska man då tejpa de för att de ska fungera....finns de någon mall eller liknande att gå efter?? Har aldrig gjort nåt sånt
nej jag har aldrig heller gjort dte
har aldrig fattat det där...
VAR exakt tejpar man?
om man har småbröst- var skall tejpen sitta då för att få "klyfta"?
fattar nada.
OK, vi gjorde så här, att man håller upp och ihop sina bröst, överdrivet mycket. Sen tejpar man, horisontellt en liten bit under bröstvårtorna. Tejpbiten ska vara ganska lång, så man får kolla i ryggen om det är urringat där så det inte sticker fram någon tejp.
annars finns det brösttejp i H&M rowells höstkatalog... på bilden ser det ut lite som en kletig bh-kupa...
men när jag tejpade tuttarna förr så brukade jag använda hudfärgad tejp av den typen man har till att tejpa stukningar. och för att få en bra urringing brukade jag luta mej fram och tejpa tre, fyra långa bitar hela vägen över brösten, från sida till sida med start under bröstvårtan och hela vägen under brösten. Sen satte jag tejpbitar vertikalt i sidorna precis framför armhålorna för att hålla uppe alltihopa. (Nu hade jag visserligen DD-kupor på den tiden så en hel del tejp var nödvändigt - behövs inte alls lika mycket med en någor mindre byst). Funkade hur bra som helst till de flesta kläder men man måste kolla noga att det inte syns vid ärmhålen och i ryggen.
www.nelly.se/produkt.asp&ProdID=403400190 eller så köper man en sådan hära bh.... kommer på nya saker hela tiden
Gaffatejp är bra.. det prasslar inte
Men det svider när man drar bort det ...