• Anonym (elle)

Hur gör ni när ni rider er man?

Träffat en ny kille som gång på gång berättar hur skönt det är när tjejen rider honom. Jag har varit sexuellt aktiv i 10år men aldrig ridit någon Klart man varit ovanpå men då har killen vid tillfället juckat i mig... Hur rider man??????

• Svar på tråden Hur gör ni när ni rider er man?
  • Anna Paulita

Det är ju, i mitt tycke inte helt enkelt att förklara. Alltså, jag rör mig helt enkelt, ibland mer elle rmindre liggandes över min man och rör mig med ganska stora rullande rörelser och ibland sitter jag mer rakt upp och rör mig i mindre rullande rörelser. Men fan, det är djävla svårt att förklara....du får kanske kolla in en instruktionsfilm...{#lang_emotions_wink}

• Pepper Blackberry

ja, haha det är ju jättesvårt att beskriva! men tänk dig att du "rider lätt" på en häst - fast om du aldrig har gjort det funkar inte det heller förstås...  men helt enkelt går det ju ut på att det är DU som rör dig upp och ner medan killen ligger stilla. Varför inte hålla fast hans armar under tiden? Då lutar du dig ju framåt ett tag. Variera med att sitta rakt och att böja dig bakåt! Rida snabbt, långsamt, rulla med höfterna eller inte.. prova dig fram och fråga vad han tycker!

slösa inte med ditt förakt, här finns många behövande
  • Anonym (elle)

haha finns det nån sån Alltså ja kan ju lagomt långsamt ...men när det krävs lite tempo så blir det bara otakt och fel

• Anna Paulita
    Anonym (elle) skrev 2009-03-02 23:07:27 följande:
    haha finns det nån sån Alltså ja kan ju lagomt långsamt ...men när det krävs lite tempo så blir det bara otakt och fel
    Det gäller att killen, om man ska få upp tempot antingen ligger stilla så man kan styra det själv, elternativt att man grejar att synka tempot. Inte helt lätt kanske och det krävs lite träning men det reder sig med tiden.

instruktionsfilm=porrfilm ;)
  • Anonym (Testa!)

Kolla inte på "instruktionsfilm"! Jag köpte en dildo för ett tag sen och fick med 2 porrfilmer och var tvungen att kolla lite, men det var det sämsta och minst upphetsande jag kunde ha sett... När tjejen red hoppade hon hysteriskt upp och ned som en Duracellkanin som snedtänt på LSD. Jag tycker det är skönt att luta mig framåt och långsamt röra mig så jag nästan gnider mig mot sambon. När han vill ha högre tempo brukar han ta tag om höfterna och visa hur han vill ha det. Rida är helt klart min favvis!

• Cornbread

du sitter rakt upp helt enkelt.. guppar upp o ner ;)

• Anonym (frågsam)

Gillar när tjejen inte "rider" utan när dom "åker fram och tillbaka" med underpartiet sittandes över. Det är hett!
    Klart ridning är upphetsande också.
    Sen går det att få upp tempot om man som kille hjälper till lite med händerna

• Anonym

Rida är toppen, då har du kontroll och bestämmer över både takt och fart och om det ska vara långt ut eller långt in {#lang_emotions_laughing}
    Jag vet inte hur anda gör men själv rullar jag liksom. Sätt dig gränsle över honom och rulla på höfterna, ja ungefär som en slags hula-huladans {#lang_emotions_wink} 
    Äsch. öva tillsammans. Det är väl härligt när man lär sig saker tillsammans, då vet ni båda två hur ni vill ha det.

• Anonym

Ridställningen är klart bästa ställningen!! Då kommer killen åt "överallt" och jag kan själv bestämma takten/farten. Sen är det upphetsande att vara den som dominerar samlaget =) Mitt tips är att gunga på! Det finns inga rätt och fel, du hittar din taktik när du gjort det några ggr. Lycka till!

• Finis

Sitt på kuken/snoppen/pillen. Rör dig fram och tillbaka, upp och ner. Det som känns skönt. Svårare än så är det inte

Svar på tråden Hur gör ni när ni rider er man?