Anonym (xx) skrev 2009-03-04 08:31:33 följande:
Låter inte som att du är förälskad precis. Kanske skall du gå vidare och hitta någon som du tänder mer på.
vilket urbota dumt svar, är min åsikt. Hur kan du dra den slutsatsen utifrån det lilla du läst? Låter som om du bara vill negga lite..
För min del, så tycker jag inte att en relation måste börja med himlastormande förälskelse för att bli bra, i slutänden så blir det iaf samma sak: att förälskelsen lägger sig, och verklig kärlek kan växa fram om man jobbar på det. Attraktion måste förstås finnas, annars är det ju svårt. Men ibland börjar det ju lugnt, å växer sig starkare, andra gånger himlastormande.
TS; låter ganska sunt och rart. Att ta det så lugnt. Förstår det svåra, i att hitta tid att dejta, när dottern är så liten. Men om han vill träffas, å orkar med att det blir så här begränsat, så kan väl det fungera? Har liknande problem som du, fast min son är lite äldre å går på dagis. Men på dagarna jobbar jag ju, så jag vet inte när jag skulle ha tid att träffa nån. Den någon, skulle ju i stort sett vara tvungen att anpassa sig helt efter mig och mitt fullspäckade liv, så jag letar inte ens efter nån, för jag får inte ihop ekvationen. Tycker killen verkar seriöst intresserad av dig, om han ställer upp på att passa in i ditt liv så här. Lycka till!